20. maj 2007 Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 104 Svar: 1.389
yes.. adskildelse i nye omgivelser.. {{forumTopicSubject}}
ja endelig kan jeg gå en afslappet tur med min hest, han blev i slutningen af maj lukket på sommergræs, pga for mange ting hjemme i flokken..
han er nu faldet til ro, og blevet min dreng igen..
jeg har problemer med at styre mine nerver, hvilket gør at jeg ryster som et jordskælv når jeg endlig kommer på ryggen af ham, dette sker kun hver gang vi skal på tur eller når vi skal ride i uvante omgivelser.. men i går kunne vi gå to ture, 1 om morgnen hvor vi gik lige ved folden og ca 100 m hen af en vej vi gik på den vej i ca 15 min hvor efter han kom på fold igen.. han kaldte ikke, han gjorde ingen ting.. og hvorfor ??fordi jeg for første gang kunne kontrollere mine nerver.. vi hyggede os faktisk.. hvor det det bare skønt..
senere på aftnen kom jeg med hans mad, og bag efter gik vi en tur til, længere væk fra folden og ind i mellem nogle bygninger, han begyndte at pruste som han gør når han bliver usikker, jeg klappede ham på halsen og sagde roolliiiiig og han faldt ned igen og vi kunne gå videre..
det er så skønt.. selvom jeg ikke kan gå langt, så kan vi gå to gange om dagen i en kort tur.. om en uge er jeg klar til at tage den fra ryggen.. vil jeg tro..
jeg troede aldrig vi ville komme så langt.. men her er vi og er så glad at jeg ikke kan få armene ned..
åhh ville bare dele min glæde med jer..
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 65 Heste: 3 Emner: 58 Svar: 691
Jeg ved præcis hvordan du har det:) Det hjælper også at begynde at synge en sang, for så distrahere man hjernen fra at frygte det værste. Husk på at ånde langsomt og helt ud når du trækker vejret. Når jeg tager mig selv i at stresse lidt, ånder jeg godt og grundigt ud og det resultere i at min hoppe gør det samme Så er vi afslappet og kan fortsætte:D
maj 2007
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 104 Svar: 1.389
når jeg går er jeg helt alene med hesten.. ingen er nær og der er helt stille kun naturen kan man høre.. det er så vidunderligt, endelig at have vundet nok tiltro til at det hele går.. er så uper lykkelig.. pt kan intet slå mig ud..
havde en plan der hed at vi gerne skulle kunne ride tur alene.. og det har vi gjort 200 meter, inden kan kom på sommer fold.. næste år håber jeg at vi kan ride noget længere..
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 65 Heste: 3 Emner: 58 Svar: 691
yes.. adskildelse i nye omgivelser..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside