{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.277 visninger | Oprettet:

Øvelser i longe? {{forumTopicSubject}}

Hep hey....
Pga examen har jeg nu knaldsort samvittighed overfor Tonto. Vi er ikke videre end at jeg har været oppe og skridte rundt på ham og det er vel en tre måneder siden?
Holy strawberry cake! Hvad er jeg for en hestepasser?

Jeg har i den sidste tid øvet panik-nu-ikke-fordi-du-er-alene-inde-i-stalden-makker! Og vi kan rense hove nu på under ti minutter, vil nok skyde på det tager 30 sek med hver hov nu. (hurtigrensning)

Og idag smed jeg ham i longen, men da han ikke kunne se sine fold kammerater (to fede hopper) begyndte han at kalde, men det aftog, da han kom igang med at trave rundt.
Men turen i longen idag var blot en afluring af, hvordan han var efter så lang tids pause og han satte farten op en gang imellem (læs:forsøgte at stikke af), men var meget nem at holde.
(og jeg var meget glad for, at jeg havde husket mine handsker)

Vil til at arbejde med ham i longe en tre fire gange om ugen nu, men hvilke øvelser kan jeg lave for at styrke hans balance?
. Har nemlig på fornemmelsen af, at han ikke vil trave med rytter grundet usikkerhed.

Og I må gerne komme med andre forslag til øvelser, men da hans evner eller mine må jeg hellere slå fast kun når til skovture, så er det ikke nødvendigt med supersvære;-)

Beklager min lange forklaring og på forhånd tak.

Mvh Anne og Tonto

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øvelser i longe?
Kommentér på:
Øvelser i longe?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce