- ALT mellem himmel og jord!

- ALT mellem himmel og jord!

Medlemmer: 1.725
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
1.460 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Halsrem Halsrem

Jeg ville rigtig gerne have mine små kløer i en halsrem, så jeg uden problemer kan lægge hovedtøj på uden at skulle løsne grimen og hive den ned på halsen af hesten.
Men hvor kan jeg finde en rem til dette formål?
Håber på at der er nogen, som kender nogle links:-)

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halsrem
  • #1   29. jun 2011 Bare brug en almindelig ko halsrem. xD

• #3   29. jun 2011 Jep, en god gammeldaws kohalsrem ja, det er lige sådan en;-) men skal jeg nakke en fra naboens køer? (eller spørge naboen om, hvor han får fat i dem, vist mere etisk)
    Har aldrig set dem til salg.
    Og det er kun til striglepladsen, på fold har de grimer på:-)

• #4   29. jun 2011 Ved en ko
    haha ej tror måske at du skal gå ind i Land&Fritid

• #6   29. jun 2011 Luna: jep, det er farligt, hvis de går med dem uden opsyn og er glad for din advarsel.
    Det er nemt for dem at få en hov i klemme og så er der risiko for kvælning og eller benskader.

Men som sagt, det er kun til striglepladsen:-)

• #7   29. jun 2011 Undskyld men dengang vores rideskole havde spiltorvsbokse brugte de halsrem på hestene.

• #9   29. jun 2011 Næh det er det ikke men den rideskole tæt ved ogs er nu et fint sted uden dårlige heste hehe. xD

Men halsremme kan godt bruges på en mark den må bare ikke være for stram eller for løs

• #10   29. jun 2011 Min første pony Snehvide var rideskolepony på østerild rideskole, og der brugte de også halsremme for nemhedens skyld i spiltovene. Når de skulle på sommergræs, fik de grimer på.
    Jeg synes halsremme er dejlig nemme på striglepladsen, da hesten ikke kun er "halvt" bundet, når du tager grimen om halsen på den for at smide hovedtøj på.
    Kærestens unghest kan hurtigt bakke væk og tage hovedet ud af den løse grime og dermed stikke af på de få sekunder det tager mig at bakse med hovedtøjet.

• #12   29. jun 2011 Luna:(hvor er dit navn egentlig pænt;-))
    Helt enig:-)
    Minder mig forresten om en historie, hvor der var en ung kvinde, der havde købt en fin fin krikke med en alen lang stamtavle, så meget dyr!
    Hun får den hjem om aftenen og havde tænkt sig at forsikre den dagen efter.
    Men men, det var et spiltov hesten blev sat i og med halsrem. Hesten var vant til løsdrift....
    Dagen efter har hesten præsteret at kvæle sig selv i halsremmen og kvinden mistede de mange penge og ikke mindst sin hest:-(

• #13   29. jun 2011 Dadaaaa, så har jeg lige lavet en halsrem ud af en gammel grime:-)
    Den kan åbnes to steder, indstilles og det tog mig kun to minutter at sprætte kindstykkerne fra og det var gratis;-)
    Det eneste problem... Den er lyselilla, men vallaken er nu også lidt fimset;-)

• #16   30. jun 2011 Luna og Bettemus smiley
    Hvorfor er det dumt at hesten går med halsrem?

• #18   30. jun 2011 Ja det er let for den at komme til skade hvis halsremmen er for stram eller og løs for så kan den hænge fast i noget men den kan godt gå med den på en fold selvom der ikke er så meget opsyn det sker der sjælent noget ved så længe at der ikke er så mange grene og træer på folden.

• #19   30. jun 2011 Hvis en halsrem sidder korrekt, kan den IKKE skade hesten. Og hvis hesten er forsikret, SKAL den have grime/halsrem på, på fold, og i boks. Ellers gælder forsikringen ikke.
    Min hest kan nemlig ikke gå med grime.. (Da jeg ikke er millionær.. )

• #20   30. jun 2011 Den fold han går på, er der igen grene eller træer, læskure eller andet han kan hænge fast i.

• #21   30. jun 2011 Strømwatt: Hvis du gerne vil have en grime til ingen penge så gå ind i Land&fritid der er der mange tilbud på 3 grimer f.eks til 50 kr

• #24   30. jun 2011 Hesten kan godt have en stor pind der er meget høj som den kan klø sig på så sker der intet.

• #25   30. jun 2011 Det ved jeg (Det er billigere i Lystfiskeren, 4-5 grimer for 100,-), men efter at have købt mellem 15 og 20 grimer på et år, og har mistet over halvdelen af dem, har jeg skiftet til halsrem.

• #26   30. jun 2011 Ja okay så forstår jeg det godt hehe

• #27   30. jun 2011 Hvorfor er det stakkels hest!?

• #29   2. jul 2011 Har lavet min egen halsrem og oprettet et album under min profil:-)
    Der er fire billeder, men efter min egen mening er det ikke en ting hesten skal stå med uden opsyn. det er dog en god ting til, når man skal ligge hovedtøj på dyret;-)

Kommentér på:
Halsrem

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce