{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Fotoshoots {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley Tænkte om I gad kigge forbi mit nye album med fotoshoots af mig og evt. sige hvad I mener om mine poseringer osv.
*JEG ER IKKE MODEL*
Jeg elsker at stå foran kameraet og flere gange er jeg blevet spurgt af semi-pro fotografer om de må tage billeder af mig,
http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=319720

Men jeg har ikke tænkt mig at være model i fremtiden og har heller ikk hverken højde eller figur til det. Men hygger mig både foran og bag kameraet smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fotoshoots
  • #1   29. jun 2011 Synes at det er rigtig flotte billeder og flot modelarbejde, for ikke at forglemme at du er en flot model! smiley Du ser ud til at have godt styr på poseringer og at fange kameraet. Dog vil jeg lige påpege to ting. Den ene er dine arme, som jeg specielt lagde mærke til på dette billede (link fjernet) . Jeg synes at de virker lidt malplacerede. Hvis du nu holdte/støttede hænderne på træet eller du havde samlet dem foran dig ved fx at lægge dem over kord eller bare samle dem eller noget andet, ville det se mere naturligt ud. Når man bare lader dem hænger på et sådan billede ser det bare lidt "kikset" ud. Den anden ting er dit ansigt. Du har et flot ansigt og du kan både smile og se tænksom ud, men fx på dette billede http://www.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/6655304_l.jpg og dette (link fjernet) synes jeg at du ser træt og lidt beruset ud på en måde. Der synes jeg at du skulle åbne øjnene noget mere og smile lidt, især på det sidst linkede billede. Tror at det ville se meget flottere ud, men ellers har du en god fornemmelse for at havde et flot udtryk! smiley

Det sidste shoot, hvor der står 'HELP' på din kind, synes jeg godt kunne være bedre. Jeg synes ikke at dine udtryk rummer den tristhed og fangeskab som jeg tror billederne skal udtrykke. Dine udtryk er flotte, men de virker fejlvalgte til dette shoot. Hvis du kan følge mig, og så er der også noget i det fototekniske der som jeg synes kunne være lidt bedre.

Men ellers fine billeder, og jeg elsker især de første billeder! Må jeg spørge hvordan de er redigerede, for jeg elsker virkelig redigeringen smiley

• #3   29. jun 2011 Anna-Sophie: Er helt enig i at de billeder ddu har linket til er en smule kiksede. Det første billede ang. mine arme var noget fotografen bad mig gøre for at få mig til at slappe af, derfor er det egentlig et "prøvebillede". Ang. redigeringen: Er også selv helt vild med den, men det er fordi at fotograften egentlig er grafiker og har i 10 år arbejdet med bl.a. redigeringer så det har han helt styr på smiley Er ikke sikker på hvilket program han har brugt smiley
    De s/h billeder skulle ikke udtrykke en form for tristhed, der var i hvert fald ikke grundtanken men i stedet en eller anden form for "sexet". Det var et shoot jeg lavede med en veninde og de billeder er slet ikke redigerede.

Men tak for kommentarende smiley

• #4   30. jun 2011 Okay så - men gode er de i hvert fald smiley

• #5   30. jun 2011 tak smiley

• #6   5. jul 2011 Lækre billeder og du er rigtig køn .. men !
    Du ser ud som om du keder dig på mange af billederne. Du har rigtig smukke øjne og du kan garanteret lave et meget intensivt blik med de blå øjne, hvis du øver dig lidt.

Det her virker bare vildt godt for mig. Super fedt med de let adskilte læber og det mere intense blik. Way to go.
    .. dog er højre hånd lidt malplaceret, men det bliver overskygget af dit dejlige ansigt smiley

Dette er måske en lidt .. brugt posering, men det virker sgu. Du har den samme følelse gennem hele kroppen
    (link fjernet)

Jeg synes dette er fedt, men det er nok mest fotografens ære. Lyset er vildt fedt og det der sarte med en hvid kjole i en skov fungerer altså bare. Din krop er også god til stilen, men igen: du ser lidt kedelig ud. Hvis nu du havde lavet et mere "mystisk" ansigt, gerne med lidt åben mund, så havde det været en vinder .
    (link fjernet)

Kan du se hvad jeg mener med, at du ligner en der keder sig?
    (link fjernet)

Arh, liiiige konfirmationsagtigt nok smiley
    (link fjernet)

Ret intenst blik, men liiige stirrende nok. Bryder mig ikke om at du tager hagen ned og gemmer halsen.
    (link fjernet)
    Meeeeget blidere ansigt, men mister for meget af intensiteten
    (link fjernet)

Rigtig fed posering, kan godt lide den måde du holder hænderne. Dog synes jeg det er en skam, at du drejer hovedet så meget og gemmer halsen.
    (link fjernet)

Se nu de smukke øjne! Skide godt billede. Du skulle bare ikke have trukket munden så meget med op, det gør det for tydligt, at du faktisk har for meget lys i øjnene og "skimmer" (eller hvad djævlen man nu kalder det)
    (link fjernet)

Arhmen, se nu de flotte øjne !
    (link fjernet)

• #7   5. jul 2011 Det her var det første jeg skrev om
    (link fjernet)

• #8   5. jul 2011 AM: Tak for kommentaren.. Ved det godt med mit ansigt, og de fleste du har linket til var også i starten af shootet.. Det er jo f'ørste gang så skulle lærer mine udtryk at kende.. Kan godt se de ser lidt kedelige ud, sys faktisk også der var nogle bedre nogle imellem, da fotografen viste mig dem, men dem har han i hvert fald så ikke sendt.

Men nu er der også en anden(faktisk to) fotografer der gerne vil prøve mig af, i løbet af ugen så håber det kan blive bedre smiley

Kommentér på:
Fotoshoots

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce