Han smed mig af o: {{forumTopicSubject}}
Hej.
Min passer hest; Savoy, har her på det sidste haft en meget mærkelig opførsel. Det er så blevet værre og værre, og i dag gik det så galt
Da jeg hentede Savoy fra fold, startede det igen. Han begyndte at løbe med mig, ville ikke gå frem af, og havde hele tiden lagt ørene tilbage. Denne opførsel har han vist de sidste par gange jeg har hentet ham. Jeg valgte at ride uden sadel i dag, og satte et mini spring op på 20 centimeter, bare for hyggens skyld. Jeg havde med vilje ikke taget pisk med!! Hvad skulle den gøre godt for? Savoy stod og mumlede græs imens, præcis som han plejer. Jeg trak ham så hen forbi skamlen, så jeg kunne komme op. Jeg når lige akkurat at svinge mig op, så sætter han i trav, og slår over i galop. Han undgår lige at løbe ind i lågen, og laver et par bukkespring, hvorefter han fortsætter i lyn/mark - galop. Jeg faldt af efter et par galop anspring. Aavs. Jeg var så forskrækket, at jeg bare satte ham ud på fold, uden at tænke over, hvad det var der gik galt, og HVORFOR han smed mig af. Jeg har prøvet at tænke det igennem, nu hvor, jeg er kommet hjem. Vi har ikke haft dårlige oplevelser sammen. Han har bare været lidt... besværlig på det sidste. Og har ikke rigtig opført sig ordentlig på banen. Da jeg steg op, sparkede jeg ham IKKE! Savoy er 13, og han er VALLAK. Håber i kan komme med en god forklaring??
Knus Maria og Savoy...
apr 2009
Følger: 56 Følgere: 49 Heste: 9 Emner: 190 Svar: 546
jan 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 35
jan 2011
Hehe. Jeg slog mig ikke sådan rigtigt. Har godt nok lidt hovedpine og ondt i numsen, men det er nu ikke det er det vigtigste
Jeg vil få ham tjekket så hurtigt som muligt!
jun 2009
Følger: 137 Følgere: 146 Heste: 8 Emner: 59 Svar: 215
få ham tjekket hos en kiroprakter det kan være at hans ryg gør ondt måske er det derfor at han er sådan?
Held & Lykke.
jan 2011
Det sørger jeg for!
Han smed mig af o:
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside