{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Erfaring med Avl {{forumTopicSubject}}

Ja det har jeg ikke, derfor spørg jeg nu jer smiley

jeg har en dejlig 2 års hoppe som jeg meget gerne vil have føl på, mine spørgsmål er nu:

Hvordan kommer det til at påvirke hendes højde samt tilridning hvis jeg vælger at ifole hende som 3 års??

Hvad ville fordelen / ulemperne være ved at vælge 3 år?

Hvad ville fordelen / Ulempere være ved at vælge 4 år?

Håber der er nogle der vil dele deres erfaringer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med Avl
  • #2   26. jun 2011 Ja det er lige netop det med højden jeg er bange for... da hun i forvejen nok kun lige bliver hestemål, så vil ikke at hun stopper med at vokse.

Kåres kan hun ikke da hun er en blanding uden stamtavle (I hvert fald hvad jeg har fået afvide)

Jeg kan godt se fordelen ved at kunne ride hende til mens hun er i fol.... Regnede også kun med at gøre hende ryttervandt ogsådan den grundlæggende og så skal hun have fri. Så det passer meget godt ind i mine planer smiley

• #3   28. jun 2011 Skal du selv beholde afkommet ?

• #5   28. jun 2011 Hmm ja det er jo lige det... kommer anpå hvilken hingst jeg vælger og ja... ved jeg faktisk ikke helt... :-S

• #6   29. jun 2011 Hmm. Forstå slet ikke hvorfor du vil avle på en blandings hest hvis du ikke selv vil beholde føllet. Der er så mange useriøse avlere, som synes at det ville være så sødt at få et føl, men det ender som kastebold fordi det ingen papire har. I øvrigt kan det blive en meget dyrt at avle et føl, som vil ende som en stor underskuds forretning.
    Derfor tænk dig rigtigt godt om.

Kommentér på:
Erfaring med Avl

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce