{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Okay, så forsøgte jeg..... {{forumTopicSubject}}

At tage en masse ''dråbe-fotos'' her igår, tog ca 300 hvor ca 11 var brugelige -.-' Men det er første gang og jeg har haft kameraet i ca 1 måned så bær over med mig smiley

Bedøm gerne og giv lidt råd hvis i kan smiley
Undskylder kvaliteten, ved ikke hvad der er sket o.o

http://www.hestegalleri.dk/alb_alle.aspx?userID=93985

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Okay, så forsøgte jeg.....
  • #1   21. jun 2011 Tak skal du have smiley

• #2   21. jun 2011 Kompositionen er meget lækker og du har styr på at have ligevægt i billederne. Et tip - gå hen et sted hvor der er mere lys. Der mangler noget klarhed på billederne, og så er de også en smule kornede hvilket tyder på en høj ISO. Den kan du gøre mindre ved at finde et sted med mere lys. Men godt arbejde, fortsæt endelig! smiley

• #3   21. jun 2011 Tusinde tak, ja min ISO var sgu lidt for høj -.-'
    -Men det var lidt svært og finde et sted med mere lys da det var om aftenen smiley -Kunne simpelthen ikke vente til dagen efter XD Tror nemlig på at arbejdet bliver bedre hvis man har en utrolig stor lyst til at lave det man laver smiley

• #4   21. jun 2011 Du kan jo evt. samle en masse små lamper, det gør jeg altid smiley Glemte at tilføje at farverne er dejlige, kan godt lide den lyseblå.
    Husk på at kritik ikke skal forsvares, du behøver ikke forklare mig hvorfor den var for høj, det ved jeg nemlig godt. Når man beder om kritik skal man være klar på at modtage kritik, også selvom det måske var noget man vidste. Selvfølgelig ville det blive bedre hvis man havde nogle gode lamper og projektører, det ville også blive bedre med et studie og et bedre kamera. Men nu spørger du hvad du kunne have gjort bedre med det du har. Det vigtigste hvis man vil frem er at modtage kritikken istedet for at forsvare den smiley

• #5   21. jun 2011 Det var bestemt ikke for at forsvare det, hvis det er det du tror smiley
    -Men tak for dine fine ord smiley

Kommentér på:
Okay, så forsøgte jeg.....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce