trick- er det skadeligt. {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
her den anden dag kom jeg til at tænke, over (enlig fordi en veninde af jeg, lagde en video ind. på fb. med en hest som lærte : fra at stå, til med det samme at gå ned i sit) hvor hun ligesom trækker den ned, ved at skubbe ned på hestens kryds- til sit. men men men.... hvor >sundt< er det enlig for hesten med dette tick? jo det ser cool ud. men jeg syntes også folk skal tænke sig om engang og skal tænke på - er det godt er lærer min hest det? kan den tage skade af det? hvis jeg kun gør det for, at andre skal "se op til mig, burde jeg så ikke lade vær?" hvad mener i, er jeg den eneste der måske syntes til tider, det går lidt over gevin. bare lige en lille tanke.
sep 2009
Følger: 64 Følgere: 57 Heste: 1 Emner: 39 Svar: 1.145
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 94 Heste: 3 Emner: 278 Svar: 1.739
sep 2004
Følger: 53 Følgere: 68 Heste: 2 Emner: 107 Svar: 926
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Så ja mener klart man skal tænke sig om, og hvis man træner sin hest op til ting, så er det super vigtigt, som du selv nævner, at de unge som ser op til en pga de ting man gør, for infoen omkring træningen med. For hvis man opbygger muskler holder hesten smidig, og varmer op, formindsker man i min verden skader. Og ja så mener jeg det er ok man bruger sin pony hest til tricks hvis det er det man brænder for. andre bruger heste til militæry eller høj dressur, og det slider jo også og de kan komme til skade. Så sålænge man træner på hestens primisser, syntes jeg det er ok.
trick- er det skadeligt.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside