ØV ØV !!!!! {{forumTopicSubject}}
Øvøv var oppe til psykologi eksamen idag, er fik 00..
Er dumpet i 5 nu
Har haft 2 meget svære år med min deperation der er gået op og ned, og ville helst ungå medecin, så fik jeg medecin, og der gik noget tid før det virkede... Nu her havde jeg så ikke råd til min medecin og var nødsaget til at lade være med at bestille dem.. Det resulterede i 2 uger med sygdom ! og det gik ud over mine eksamner... Jeg har været så ked af det i dag, og føler egentlig bare at mine drømme er gået i vasken.. vil gerne være veterinær sygeplejeske, og dette kan jeg nok godt glemme, har kun fået 02 i biolopgi (trak et lorte emne). men fik 12 i min sso om katte aids og katte cancer.. har sammenlagt 1 års fravær pga. min dep.
Jeg vil lige høre om det er muligt at komme ind på skolen som vet, hvis man har en praktikplads? selvom ens karaktere stinker... Jeg kan ikke gå de 2 år om, da jeg ikke kan skolen mere nu. Jeg har også valgt at arbejde et år, inden jeg begynder på udd. hvis jeg da kan begynde -!
håber nogle ved noget om dette ?
sep 2010
Følger: 47 Følgere: 45 Heste: 4 Svar: 45
Men at du har fået 00 er der ikke noget at gøre ved man kan vel tage en eksamen om, mener jeg Jeg har også selv døjet med en deperation og det gik også ud over min termin men jeg kom over det men folkeskolen er også lige meget.. Men det er princippet, godt råd : prøv og tænke posetivt ved godt det er svært men det virker håber du snart får det bedre
maj 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 23 Svar: 225
ØV ØV !!!!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside