{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Selena opdatering {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt Selena ikke høre til Justin, men eftersom det forrie emne med hende, lød folk bekymret og jeg vil gerne lige give jer en nyhed. Jeg håber det er okay (:

I følge en hjemmeside stod der dette her om hendes tilstand:

"TMZ har lige fået bekræftet, at Selena var på hospitalet på grund af blodtrykket problemstillinger, og det falder sammen med symptomerne. Jeg tror, det er krænkelse af privatlivets fred, men jeg indsendt det, fordi en masse af jer var bekymrede. Som fans jeg ved, at vi alle håber, at hun bliver bedre og håber, det er ikke noget alvorligt. Jeg håber også folk holder op med at sige uforskammet ting til hende.

Selena Gomez har gennemgået en række test for blodtrykket emner siden bliver indlagt torsdag ... TMZ har lært.

Som TMZ første rapporterede, var Gomez hastet til hospitalet på torsdag efter tape en optræden på "The Tonight Show," klagede o...ver kvalme og en svær hovedpine.

Kilder fortæller os Gomez har gennemgået en række test for blodtrykket spørgsmål, men hidtil ... læger har ikke været i stand til at bestemme hvad der er årsag til problemet.

Åh ... som for rygter der går rundt hun er gravid ... helt usandt."

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Selena opdatering
Kommentér på:
Selena opdatering

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce