{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Min nye liv (JDB) {{forumTopicSubject}}

The Justin Bieber story…

Jeg var lige kommet hjem fra Hawaii, Selena var lige taget hjem. Og jeg savnede hende allerede, min mor var begyndt at pakke alt ned i kasser, men hvorfor nu det. Vi skal da ikke flytte. ”Gider ud lige komme ind i stuen, har noget at snakke med dig om.” Råbte min mor, jeg gik ind og satte mig der ind. Hun smilede til mig: ” ja jeg har fundet en mand, og vi skal flytte hjem til ham om en uge. Men vi skal jo først lige til koncerten, i New York.” jeg kiggede lidt forskrækket på hende, men smilede: ”jeg er glad på dine vegne, men hvor bor den mand?” hun sukkede og kiggede ned. ”Ja det er det vi også skal snakke om, han bor i Danmark.” Jeg så mere sur, end forskrækket på hende. Hun sukkede, og sagde: ”ja men rolig nu, vi er jo nærmest på tour 24/7. Det er kun i sommerferien du skal være der.” jeg kiggede væk, men sagde så: ” jeg går ind i det her med positivitet, men kommer til at savne Selena!” hun smilede til mig med et stort smil: ” jeg forstår dig selvfølgelig, men Selena kan komme og besøge os eller du kan tager over til hende.” Jeg smilede, ” du kan bare begynde at pakke nu, vi tager af sted efter koncerten.”

Efter koncerten tog vi et fly til Danmark, Jeg var meget træt. Men min mor vil gerne snakke lidt mere med mig. ”Ja, jeg har glemt en ting. Min nye ”mand” hedder Klaus, og han har en datter hun hedder Mathilde. Hun er ikke Bieber fan, så hold lige lav profil.” Jeg nikkede halv træt, og falde så i søvn, jeg vågnede igen da vi kørte i bil. ”Godmorgen skat, du har sovet hele vejen. Vi er der om 5 minutter.” jeg gned mine øjne, og forsøgte at finde mit positive jeg frem. Vi kørte op af en grus vej, og mod en gård. Jeg så et par heste løbe rundt på en lille fold, og tænkte åh nej ikke hestefolk.

Bilen holdte ind, og min mor hoppede ud. En høj mand kom ud af døren. En pige på omkring 13 stod bag ham med, hun så sur ud. Jeg steg ud og tog mine tasker, Vi gik hen og sagde hej. ”Hej mit navn er Pattie, og det her er Justin.” sagde min mor. Jeg sagde hurtig: ”hej” Jeg kiggede over på Pigen der vist nok hed Mathilde, ja det hed hun. Jeg smilede til hende, men hun så bare surt over på mig. Hun gik ind i huset, vi blev fulgt inden for. Jeg kiggede mig omkring, her var da hyggeligt. Mathilde sad over på en stol, og skrev med en eller anden på mobilen. ”Justin, ja jeg har ikke fået lavet dit værelse, og tænkte du gerne ville være med til at vælge. Så derfor er jeg sikker på min datter Mathilde nok skal dele sit værelse med dig ind til.”

”NEJ!” skreg Mathilde op, men sagde hurtig: ” jo… Det kan du da… Godt” Hun tog en af mine takser ud af hånden på mig, og gik ind i en gang. Jeg fulgte efter hende, hun hæv nogle ting ned fra væggen. Og flyttede nogle ting væk, ” her det er til dig, her kan du bo ind til videre” hun satte sig over og tænkte en computer. Jeg gik i gang med at pakke ud, og lavede min del, til et lille værelse. Mathilde skævede flere gange her over, og jeg små grinede lidt af det. Da jeg var færdig satte jeg mig på min seng, som Klaus var kommet ind med. Mathilde sad bare på den computer, der lå et papir på gulvet som jeg tog op. Det var en sang, jeg sad og læste lidt. Da Mathilde pludselig rav papiret ud af min hånd, jeg var lidt lost. ”Øh… fin sang!” sagde jeg bare, vis ikke hvad jeg ellers skulle sige. ”Hmm” svarede hun bare. ”Hvem skriver du med?” spurgte jeg, hun sagde: ” bare nogle på facebook” Jeg tændte min mobil og søgte på Mathilde.

Der kom mange frem, men til sidst fandt jeg hende. Jeg ansøgte hende, og smilede over til hende. Jeg skrev lidt med Selena, og hun spurgte: ” hvem skriver du med?” jeg svarede med et smil: ” Selena min kæreste, Selena Gomze” hun kiggede ned i computeren igen. Hun bekræftede min ansøgning, og jeg ansøgte hende som søster. Men hun bekræftede ikke. Min mor Pattie råbte: ” så er der mad!” vi rejste os og gik ud. Der var pasta, og jeg elsker Pasta! Men det så ud som om Mathilde ikke syntes om det, men jeg tog en masse op på min tallerken. Og spiste alt, Mathilde så med store øjne da jeg tog to gange af aftensmaden. Og meget dessert, men jeg var altså meget sulten.

Bag efter gik vi ind på værelset, Jeg satte mig på sengen og Selena havde skrevet: ”savner dig<3”. Jeg smilede og svarede ”ILM<3” Mathilde spurgte pludselig: ”hvor bliver alt den, mad af du spiser?” jeg gloede på hende. ”Øh… Det ved jeg ikke, i min mave måske?”. Jeg skrev videre med Selena. Efter lidt gik vi i seng, jeg var så træt. Kunne ikke holde mig vågen mere, så falde hurtig i søvn.

Næste dag stod jeg op tidlig, Sad og skrev med Selena. Mathilde sov,
jeg begyndte at synge. ” you know you love me, i know you….” Mere nåede jeg ikke så råbte
Mathilde op. hun lød meget sur: “ Luk det lort, gider ikke høre på det!” Jeg sagde bare: ” Godmorgen Thilde”. Hun hoppede op og råbte: ”du kalder mig bare ikke det der igen, din lort. Hader dig, så stop det din idiot.” jeg tænkte at hun nok stadig sov lidt. Hun lå og mumlede noget om min sang ’Baby’ Jeg blev sur, men lod bare som ingen ting. Jeg gik ud for at få noget morgen mad, Mathilde kom også ud. Hun tog et par gulerødder, og gik ud af døren. Jeg gik med hende, hun gik ud til hestene. Hun blev næsten sur da hun så mig der ud, hun gik hen til en flot hest og gav den en gulerød.

”Kan du ikke bare tage hjem, og tag Pattie med. Gider ikke det her!” jeg kunne ikke forstå hende, ”hvad har vi gjort?” hun så på mig: ”meget!” Hun løb ind. Jeg stod lidt lost, og så gik jeg ind efter hende: ” Thilde.. øh mener Mathilde, undskyld men hvad er der lige galt?”

Mathilde stoppede op, og sagde: ”nu kan jeg ikke have venner hjemme, jeg kan intet uden at blive lidt kendt når jeg ses med dig!” jeg blev helt bleg: ” undskyld, men sådan er det altså!” Pattie kom løbende, og råbte op: ”hvad sker der her i to!” Mathilde så surt over på mig. ”han ødelægger mit liv, jeg kan jo intet! Gider ikke se på ham mere!” hun løb ind på værelset, og smækkede døren. Pattie så surt på mig, men kunne se jeg var lige så lost som hende.

”Hvorfor er hun så sur?” hun gik ud i køkkenet, og begyndte på noget mad. Jeg gik ind på værelset, og tog min mobil ”skrid!” råbte Mathilde, efter mig. Jeg styrtede ud. Jeg satte mig i sofaen, og skrev med Selena. Klaus kom ind, og jeg fik kuldegysninger da mor kyssede ham. Jeg skrev en besked til Mathilde:
Mig: hvorfor er du så sur?
Mathilde: Det har jeg sagt! -.-’
Mig: Ja men det kan jeg jo ikke ændre, men kan vi prøve at være gode venner? ?
Mathilde: Måske? Jeg kan prøve!
Mathilde kom ind i stuen, lige i det råbte Klaus: ” så er der mad.” jeg hviskede: ” tak..” til Mathilde, men hun ænsede det ikke. Vi spiste og min mor sagde: ” Justin jeg har en overraskelse til dig, Selena kommer sener i dag!” Jeg blev mega glad, og kunne ikke sidde stille. Mathilde så ud som det ikke helt passede hende ”Men der er en ting mere, som i begge bliver glade for. Justins Værelse er færdigt, og nu skal du også have en gave Mathilde. Vi har købt et nyt sæt til den hest!” jeg kunne se på hende, at hun blev glad.

Jeg gik ind på Mathildes værelse, og tog alle mine ting ud. Og gik ind på mit værelse, det var med hvide og lilla vægge. På en af de hvide vægge stod der “theres gonna be a time when people tell you that you can’t live your dreams and this is what I tell them Never say Never!” Jeg pakkede alt ud, og lavede alt på deres nye pladser. Det blev et fedt og flot værelse, jeg tog et billede og lagde på facebook. Fik en masse komantars, men gad ikke svare på dem. Så lagde på sengen, jeg hørte Mathilde råbe: ” Rider nu!” Jeg skrev til Selena, hun skrev ” er på vej?” men kom først sener.
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle lave, så ringede til CB og snakkede lidt med ham. Vi snakkede om piger og Redbull. ”Jeg savnede vores sjove video stunder, og Redbull drikkeri.” sagde han. ”kom til Danmark!” grinede jeg, ”okay” svarede han, og grinede. ”Men skal lige snakke med de gamle.” Jeg grinede. Jeg lagde på, og i det hørte jeg Mathilde på gårdspladsen. Jeg skyndte mig der ud, ”vil du ikke nok være sød når Selena kommer?” hun nikkede halvt ”vis hun også er sød!” Jeg smilede, ”Selvfølgelig er Selena sød, ellers var jeg ikke kærester med hende.” Hun red ned mod vejen. Jeg gik ind igen, tog noget slik og gik ind på mit værelse. En halv time efter hørte jeg en høj lyd, Mathildes hest vrinskede. Jeg hørte en bil, og en høje hove af hesten der galoperede. Jeg styrtede ud. Hesten kom løbende i mod mig.

Den stoppede op, og jeg fik fat i den. Men den rev sig løs, og red over mod Mathilde. ”Er du okay Thilde?” Mathilde lå ned af ved vejen. Men var ved at rejse sig. Bilen stoppede og Mathilde red over mod stalden, og svarede mig ikke. Selena hoppede ud af bilen, Mathilde råbte: ” hvad fanden har du gang i din idiot!” jeg kiggede forskrækket over på Selena der råbte: ” Undskyld Så dig!” Mathilde råbte højt op: ” ja som om!” jeg gik over mod Selena ” Ja jeg har sagt undskyld, og er ked af det!” Mathilde hoppede af og råbte: ”Ja luk! Din so” Hun gik ind i stalden, og Selena kom hen til mig og gav mig et kram. ”Hej skat! Har savnet dig, Undskyld vi kørte for hurtig så hesten blev bange.” Hun tog nogle ting ud af bilen, og den kørte væk igen.

Nu er Mathilde Pisse sur på Selena skønt! Jeg gider det bare ikke. Jeg gav Selena et kys, og tog hendes ting. Vi gik ind på mig værelse. Min mor kom ind: ” hvorfor græder Mathilde? Hvad har du gang i Justin!” Råbte hun op. ”Det er min skyld!” sagde Selena. ”Vi kørte for hurtig op af vejen, og så blev hendes hest bange. Hun faldt af, og er hun meget sur på mig. Jeg har sagt undskyld, men den tog hun ikke i mod.” Forklarede Selena. Min mor smilede og sagde: ” undskyld Justin, det er bare okay Selena, og Hej håber du havde en god tur!” Selena smilede og svarede: ”ja tak!” Jeg lod mig vælte ned på sengen, og lå ned. Selena satte sig oven på mig og sagde: ” så er det heller ikke være!” Eller er det?

Hvad syntes mere?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min nye liv (JDB)
Kommentér på:
Min nye liv (JDB)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce