12. maj 2010 Følger: 6 Følgere: 180 Heste: 2 Emner: 160 Svar: 853
My World Tour kap. 1 (C&S) {{forumTopicSubject}}
Justin Biebers world tour dagbog
- kap. 1
Kære dagbog, det er Justin her:)
Har nu ikke skrivet i et år, da jeg var så dum at glemme min dagbog hjemme. Før vi tog på World Tour, med min familie. Men her er hvad jeg har lavet i det sidste år:
" kommer i snart børn? " råbte min mor, jeg kunne min søster brumme noget nigativt inde på hendes værelse. Men jeg råbte bare glad tilbage," ja jeg er klar og kommer nu! " jeg smed hurtig min computter ned i min takse, og gik ud af mit værelse. Jeg så ikke hvor jeg gik, så gik lige ind i Carina.
"Flyt dig dog, dit fede læs! Du er HELE tiden i vejen. Og du ødelægger bare totalt mit liv!" væssede hun surt til mig. " slap af, jeg så dig jo ikke! Det var et uheld!"
jeg gik vidre, og gik ud i bilen med mine ting. Jeg gik op igen, da jeg havde glemt min mobil oplader. Og jeg bankede på hos Carina, men gjorde for at drille, så smuttede ind på mit værelse. Jeg hørt hende lukke drøne op. "Justin, gider du lade mig være?" Råbte hun surt efter mig. Kan du ikke bare lade mig være, du er så fucking belastende.
"Du ødelægger mit liv!", råbte hun efter mig, bare for at få sluttede samtalen.
Jeg fandt min mobil oplader, og skyndte mig ud Carina kom gående. Men kiggede bare surt på mig, of sagde"?.?.??.?.?" jeg gik bare vidre uden at svare, jeg satte mig ind i bilen. Og jeg hørte min mor snakke med Carina. "hvad er der galt Carina?" spurgte mor hende. "Mor, luk røven! Han ødelægger mit liv totalt! Jeg skal bare tage med på de der totalt nederen World Tour .. jeg får ikke et valg? Jeg skal sige farvel til venner, veninder, Zantos(hesten) og min k.... jeg stoppede ved ordet. Da min mor ikke vidste noget om det" svarede jeg hende..
"K. hvad? .. mener du kæreste?" spurgte hun. " Bare glem det, det er aligevel ikke noget du skal behøver at vide!" sacrédeus hun, og gik ind på sit værelse og smækkede døren. Hun fulgte efter hende, og spurgte " hvorfor det var så slemt, ved at være med på Tour? Du har værelse, fede plasser til koncerterne. Jeg forstår dig ikke? Er du jaloux?" "Hvorfor det er slemt? Jeg bor 24/7 i selskab med mennesker det KUN tænker på Justin.. Jeg er bare hans lillesøster der hele tiden er i vejen! Jeg vil heller være herhjemme sammen med venner, veninderne, Zantos og k..." sagde jeg .. hvorfor skulle jeg til at sige kæreste igen?aaarg ... Carina tage dig sammen! tænkte jeg. "Jeg vil bare have et normalt liv! En normal familie!" forsatte jeg surt.
Jeg kiggede på hende med tårer i øjne! " Jeg vist..... ?" hun stoppede og kiggede på mig, Jeg kom ind og spurgte hvad de lavede, og hvorfor det tog så lang tid. Men gik ud da jeg så mor med tåre i øjende. "Carine?" sagde mor, men stoppede og blev lidt sur. "det handler ikke kun om Justin, men nu er det altså ham der er stjernen!" kom med nu og så snakker vi sener i bussen!.
Carina kiggede på hende, da hun tog hendes tasker og gik ud af værelset. Carine fulgte efter med et suk, de satte sig i bilen. Og da de kom over i bussen bad mor os gå ind på vær vores værelse. Jeg vidste ikke hvad vi havde gjordt så gik ind, tændte min computtern. Jeg skriv til Carina hvad hun have gjordt?
Mig:
- hvad har du sagdt?
Carina :
- ikke noget du skal vide...
Mig:
- du må da have sagdt noget? Ellers ville hun ikke være sådan!
Carina:
- Du skal fandme ikke blande dig i alt ting? :i
Mig:
- Nej! Slap af, det gør jeg ikke? Jeg VIL bare vide det når det også går ud over mig!
Carina:
- gå dog selv ud og spørger hende! :i
Mig:
- fint!
Lidt efter gik jeg ud, min mor sad på sofa tingen og kiggede TV. Jeg satte mig ned ved hende, og spurgte hvad der var galt. " hvad er det galt mor? " spurgte jeg, " åhh Justin, din søster er meget ked af at skulle med på Tour. Hun er meget sur på dig, hun siger du blander dig i alt. Og ikke lader hende leve.... Men det er også min skyld, hun savner sikkert sine venner." svarede hun, og kiggede på mig, og slukkede TV'et. " jeg kan godt tale med hende, men sådan er teenager jo. Jeg var også sådan! Men vil gerne spørger hende hvad der kunne gøre det bedre?" sagde jeg. Min mor smilede og sagde " prøv, men sæt dig lige ind i hende sitoation(staves?)". "ja det skal jeg nok" jeg rejste mig, og bankede på hendes værelse. Hun svarede ikke så åbnede døren, og gik ind. Hun lå i sin seng, hun græd. Jeg satte mig ned ved siden af hende, og spurgtemed en sød stemme " hvad er det der er så forfærligt ved at være på verdens Tour? " hun vendte sig, og så på mig med tøre ned af kinderne. " at man intet privat liv har, man ikke se sine venner. Og også så meget andet, vil du ikke godt gå?". Jeg trak hende op og side, og sagde " venner... Venner, hvorfor får du så ikke nogen. Vi er jo næsten de samme steder, næsten vær gang. Og så er der jo også nettet!" hun kiggede på mig, og sagde " ja det kunne jeg men, så ville jeg kun være sammen med dem et par dage par år!" jeg trak hende ind til mig, for at give hende et kram, men hun lage sig med rykken til mig. Jeg sagde " kan du så ikke skrive med dine venner? Jeg ved godt det ikke er det samme! Men altså jeg savner da også privat liv, og venner. Og jeg kan ikke engang have en ordenlig kæreste!" " jeg er 17 og ikke have en kæreste!" hun vendte sig og sagde " gå ud, jeg orker dig ikke!" jeg rejste mig og gik ud. Jeg forstod det ikke, jeg gik ind på mit værelse, og skriv til hende:
Mig:
- vis du vil kommer du bare!
Hun svarede ikke, men jeg opdaterede bare min facebook og twitter. Men pluseligt kom der svar:
Carina:
- hvorfor kan du ikke bare være en nomal storebror?"
Jeg blev meget overrasket og skriv:
Mig.
- hvad mener du, jeg er da nomal? Jeg er en irreterene træls nomal store bror !
Carina:
- en nomal, en som ikke har fan over hele verden! -.-'
Mig:
- den var god(Y) men altså det har jeg jo, så prøv at se det gode i det!
Carina:
- hvad er lige godt i det?
Mig:
- ja, nu skal du bare høre:
1) dit efternavn er kendt!
2) du har verdens lækkerste storebror
3) ja så er du så heldig at dit eget værelse i MIN bus(miley's søster har kun en seng!)
4) du har en storebror
5) jeg elsker dig!
Carina:
- Hmmm
Mig:
- god venner?
Carina:
- ja (for en stun)
Mig:
- klar til et kram? ^ ^
Carina:
- nej...
Lige da jeg skulle til at svare, kaldte mor der var mad. Jeg lukkede computteren, og gik ud jeg fangede Carina i et stort kram hun blev halv sur. Men da hun så Mors glade ansigt, gav hun mig et rigtig kram. Vi satte os ved bordet, og mor spurgte " nå som i jo nok ved er vi først fremme torsdag, så jeg tænkte at Carina skulle bestemme hvad vi skulle i morgen" Carina kiggede op og så frem og tilbage fra vires ansigter. " øhh ja vi kunne jo... Øhh det ved jeg ikke" sagde hun og kiggede ned i tallerken. Jeg rømmede mig og sagde " det var en god ide mor!" jeg kiggede smilede på Carina, Carina kiggede op med et lidt glader ansigt og sagde " sover længe!" vi grinde alle sammen, og spiste lidt vidre. " vil du måske hjælpe med at lave en ny sang?" spurgte jeg hende, hun så på mig med store øjne! " øhh ja det kunne da være sejt!" smilede hun til mig. Mor nikkede til mig som et slags 'godt gået'. Da vi havde spist gik jeg ind på mit værelse. Og tændte TV'et jeg så lidt tegne film, da Carina og mor kom ind. " skal vi ikke lave nogle popkorn kg hygge inde i vores lille stue" jeg kiggede på Carina. Hun så ud som om det var okay, så sagde "ja!". Så nu sad vi i sofaen, og så film. Og i morgen skulle vi sove længe, og hygge. Jeg skulle skrue en sang med Carina, og hygge med hende.
•*~ fortsætte ~*•
Lavet af:
Cecile
&
Seline
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 180 Heste: 2 Emner: 160 Svar: 853
KAP. 2
Jeg vågnede ved at nogle stemmer snakkede, det var vist vores lære(kan ikke huske navnet!xD) og Justin.
Jeg orker ikke at stå op.
Lige indtil det bankede på.
"Må jeg komme ind?", spurgte mor.
"Hvad vil du?", svarede jeg en smule træt tilbage.
"Jeg vil gerne snakke om det der skete med dig i går. Jeg synes ikke du opførte dig rigtig, overfor mig eller Justin", sagde hun med en rigtig mor stemme.
"og ... forsæt .. ", sagde jeg en smule irriteret på at hun skulle tage det "emne" op igen.
"Jeg synes det er som om du går og holder noget inde, en hemmelighed. Eller bare noget du virkelig gerne vil have snakket om. Du virkelig irriteret på et eller andet. Jeg ved godt ikke gider med på de her turen, og det ikke er særlig fedt for dig at være med rundt til koncerterne. Men det er heller ikke særlig fedt for andre at du hele tiden går og er sur, over det. Hvis du bare vil fortæller mig hvad det er der galt. Du er teenager, og der sker mange ting som man ikke lige er helt klar over, hvordan man skal takle det. Men det hjælper nogen gange at snakke med andre om det. Det er fint hvis du vælger at snakke med en anden end mig om det, men bare du snakker med en om det, du kan stole på", sagde hun stille.
Tankerne fløj igenmen hovedet på mig. Skal jeg fortælle hende at jeg er kærester med Christian Beadles, eller lade vær. Nej det gør jeg ikke, hun vil bare blande sig hele tiden. Men idet jeg sad og tænkte det, bimpede der en sms ind fra Christian, og han skulle selvfølgelig skrive hjerte og skat. Min mobil lå så min mor kunne se den. Hun kiggede selvfølgelig hen på den.
"Hvem er Christian?", spurgte hun.
"Year, hvem kender du der hedder Christian?", svarede jeg surt og irriteret tilbage.
"Christian Beadles?", spurgte hun.
Jeg nikkede stille.
"Har i noget kørene efter han skriver hjerte og skat?", spurgte hun, meget nyseregi.
"Det er ikke noget", sagde jeg, og vendte mig om i sengen og tog dynen over hovedet på mig.
"Sig til hvis det er noget du gerne vil snakke om, eller fortælle. Bare du går til en. Så du kan komme af med alle tankerne uden at gå med dem selv.", sagde hun og gik ud.
Jeg vendte mig om i sengen, svarede Christian.
-Ved dine forældre godt vi er sammen?:i
Ham:
-Nej, men de har set nogle af sms'erne og jeg tro de har en fornemmelse af det. Men Caitlin ved det godt, men hvad ved hun heller ikke?:D ...xD
Mig:
-Okay, min mor så den bedsked du sendte. Men det gør hellere ikke noget at Caitlin ved det, jeg stoler på hende. Tro ikke hun siger det videre!(;
Ham:
-Nej, det tro jeg hellere ikke. Hvis hun gør kan jeg ikke love for hendes liv. xDxD ... Men ses, jeg skal have time..:-*<3.
Jeg rejste mig tog tøj på og gik ud på gangen, justin kom gåene i nattøj og kiggede øvnigt på mig. Jeg fortsatte ind i 'stuen' hvor de andre spiste morgen mad, jeg satte mig og vores lære spurgte om jeg ville have en snak med ham, efter maden. Fuck tænkte jeg hun har bare ikke sagdt det til ham! Efter maden satte vi os ins på mit værelse. Han tog en sædel op og begyndte at snakke " ja jeg har hørt fra din mor..." åhh dummmmme mor! ".... At du godt kan lide at Skive stile når du er på tur, så dine leksior i r er en stil Per månenede." jeg styrede på ham men svarede hurtig" ja jeg elsker at skrive, det er en god måde at fortælle på. Det ville jeg blive glad for" jeg forsøgte at smile. " men du får self. Stairg undrvisningen men dette er så de store leksior." jeg smilede bare igen og så gik han ud. Jeg tændte min computter og begyndte at skriv. Efter en time havde jeg skrivet 2 historier
læg gene en komantar
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 180 Heste: 2 Emner: 160 Svar: 853
My World Tour kap. 1 (C&S)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside