{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Justin Bieber er min fætter!(ny slags) {{forumTopicSubject}}

Kap. 1

Jeg vågnede tidlig, da mit vækkeur vækkede mig. Min mor kom ind, " så er det i dag smukke, du skal konfimeres! " hun smilede, og jeg rejste mig. Jeg tog noget tøj på, og gik ned. Først dækkede jeg bordet først, derefter gik jeg ud og lagde den sidste finger på desserten. 

Så gik jeg op og tog et bad, da jeg kom ud satte jeg mit hår op. Jeg gik ind og tog min kjole og rasten af tøjet på, så kørte vi til frisøgeren. Jeg fik mit hår krøllet, og sat op. Jeg syntes virkeligt det var blevet flot! Så tog vi hjem, da vi kom hjem fik vi det sidste på plas, også kørte vi. Alt i kirken gik godt, og jeg sagde "ja". Da jeg kom ud af kirken, stod min dejlige part hest. Hun havde et hvidt dækken, og hvide bandacher. Min bedste ven Liva stod med hende, og tog et billede af mig. Jeg kom op på hende, og red hele vejen i gemmen byen, og hjem.

Vi var inde i teltet, alle mine familiemedlemmer var der. Og også den fra Canada, alle var der og fejrede mig.   Min mor bad mig gå ind i Teltet og vente, selv om jeg gerne ville læsse Vigdis igen måtte jeg ikke. Så bad de mig komme igen, så kom jeg ud af teltet, og der stod Vigdis med en stor lilla Sløjfe på nakken. Jeg løb hen og krammede mine forældre, og gik hen og krammede Vigdis. De havde lavet en lille fold til hende, som hun kom ind i. 

Så gik vi ind i teltet, jeg fik en masse gode gaver. Jeg fik, iPhone 4, et spejlrefleks, en masse rideudstyr og en masse penge. Sener spise vi, da vi ahvde fået forret, holdte mine forældre talte, også sagde mig mor i slutning af talen: " Du har haft ned   Og opture, men to har altid hjulpet dig. Vigdis, og Justin Bieber." hun satte sig ned, og jeg kunne høre nogle uden for telten. Jeg så forvirret rundt, så kom nogle ind i teltet. Jeg trode først ikke mine egne øjne, men jo det var sku da Justin Bieber. " Hey Seline! I'm Justin Bieber, and one thing you don't is i'm your coucin. We have not tell you because we will make a surprice for you at this Day! " jeg begyndte at græde, han gik hen og krammede mig. 

Så tog han en migrofon og begyndte at synge 'one less lonly girl' og derefter mange andre. Der efter gav han mig et par fede gaver, jeg fik alle hans CD'er, Never say Never og Bieber Faver, 3 t-shirts, et sengesæt og en mass plakater. Og et brev hvor der i stod: " os fra Canada bliver i en uge, så vi har en masse tid sammen." 

Han satte sig på en plas, og S's vi havde fået hovderet kom mine venner på min alder, " ej hvor er du heldig! Snyd!! " " jer jeg er heldig! Jeg viste det ikke, er bare glad nu!".

Sener da vi havde spist alt, ville jeg prøve mit Spejlrefleks. Det havde opladet, så var klar. Liva tog nogle billeder med mit af Vigdis og mig, og Justin Bieber og mig. Selv om hun hader ham, var hun meget glad på mine vejnede. Om aften lage jeg billeder ind på HG, og fik en masse fed komantar. Men jeg faldte hurtig i søvn, omfor var meget træt.

Læg gerne en komantar
skal den fortsættes?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Justin Bieber er min fætter!(ny slags)
  • #1   25. maj 2011 super laver en i aften

  • #2   25. maj 2011 smiley

  • #3   28. maj 2011 her er den samme bare mere mere fyld smiley

    Jeg vågnede tidlig, da mit vækkeur vækkede mig. Min mor kom ind, " så er det i dag smukke, du skal konfimeres! " hun smilede, og jeg rejste mig. Jeg tog noget tøj på, og gik ned. Først dækkede jeg bordet først, derefter gik jeg ud og lagde den sidste finger på desserten.

    Så gik jeg op og tog et bad, da jeg kom ud satte jeg mit hår op. Jeg gik ind og tog noget alm. tøj på, så kørte vi til frisøgeren. Jeg fik mit hår krøllet, og sat op. Jeg syntes virkeligt det var blevet flot! Så tog vi hjem, jeg tog min kjole på, og lage make up. Da alt det sidste var på plas, kørte vi. Alt i kirken gik godt, og jeg sagde " 'ja' ". Da jeg kom ud af kirken, stod min dejlige part Vigdis. Hun havde et hvidt dækken, og hvide bandacher. Min bedste ven Liva stod med hende, og tog et billede af mig. Jeg kom op på hende, og jeg var bare så glad. da alle var færdige ved kirken red hele vejen i gemmen byen, og hjem.

    Da vi kom hjem, bad mine forældre mig gå ind i teltet. Inde i teltet var alle mine familiemedlemmer. Og også den fra Canada, alle var der og fejrede mig. Min mor sagde jeg ikke måtte komme ud, selv om jeg gerne ville læsse Vigdis, så hun kom godt hejm. Efter lidt så bad de mig komme ud igen. Da jeg kom ud af teltet, stod Vigdis med en stor lilla Sløjfe på nakken. Jeg løb hen og krammede mine forældre, og gik hen og krammede Vigdis. Min mor sagde: " vi har købt hende til dig! " De havde lavet en lille fold til hende, som hun kom ind i. Jeg var så glad, at jeg hoppede op og ned. Jeg havde altid ønsket mig en hest, og nu var hun MIN.

    Så gik vi ind i teltet, jeg fik en masse gode gaver. Jeg fik, iPhone 4, et spejlrefleks kamara, en masse rideudstyr og en masse penge. Jeg gik rund til alle og sagde tak. Sener spise vi forret, da vi havde fået forret, holdte mine forældre talte, i sluttede talen med: " Du har haft ned og opture, men to har altid hjulpet dig. Vigdis, hun fik dig altid i godt humør. Men for at komme der op hoppede du på cyklen, og høre Justin Bieber de har virkelig hjulpet, Vigdis og Justin." hun satte sig ned, og jeg kunne høre nogle uden for telten. Jeg så forvirret rundt, så kom nogle ind i teltet. Jeg trode først ikke mine egne øjne, men jo det var sku da Justin Bieber. " Hey Seline! I'm Justin Bieber, and one thing you don't is i'm your coucin. We have not tell you because we will make a surprice for you on this Day! " jeg begyndte at græde, han gik hen og krammede mig.

    Så tog han en migrofon og begyndte at synge 'one less lonly girl' og derefter mange andre. Der efter gav han mig et par fede gaver, jeg fik alle hans CD'er, Never say Never og Bieber Faver, 3 t-shirts, et sengesæt og en masse plakater. Og et brev hvor der i stod: " Os fra Canada bliver i en uge, så vi har en masse tid sammen." Jeg var så glad!.

    Han satte sig på en plas, og så fik vi hovderet. da vi havde spist færdig, kom mine venner på min alder der var med, " ej hvor er du heldig! " jeg smilede " jer jeg er heldig! Jeg viste det ikke jeg var i familie med ham, er bare glad nu!".

    Sener da vi havde inden vi spiste dressert, ville jeg prøve mit Spejlrefleks. Det havde opladet, så var klar. Liva tog nogle billeder med mit af Vigdis og mig, og Justin Bieber og mig. Selv om hun hader ham, var hun meget glad på mine vejnede og syntes det var lidt sejt. Om aften lagde jeg billeder ind på HG(hestegaleri.dk), og fik en masse fed komantar. Men jeg faldte hurtig i søvn, for var meget træt.



Kommentér på:
Justin Bieber er min fætter!(ny slags)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce