701 visninger
|
Oprettet:
Vind.. {{forumTopicSubject}}
Øv, vinden gør at man ikke kan træne når man har en pony der er meget usikker..
Jeg skal arbejde på det, og jeg er ligeglad med om der skal trænes fra jorden eller fra ryggen, men jeg har brug for tips HG, please hjælp mig!
Noget der kan få min pony til at bliver mere selvsikker.. Hun er super usikker.. Kan ikke engang stå bundet uden nogen gange at sveje frem og tilbage.. Hun kan ikke finde ud af om hun skal blive stående eller rykke tilbage..(Det skal lige siges at hun er bange for tove, bare de ligger på jorden..det må afvænnes)
Tak Hg.. Håber virkelig i kan hjælpe mig..
okt 2009
Følger: 68 Følgere: 63 Heste: 4 Emner: 121 Svar: 499
okt 2009
©Krestina Dina Lorenzen . Det ved jeg ikke.. Har ikke redet på hende i særlig lang tid, og ved ikke ret meget om hendes gamle ejere..
Line N: Du kan vel tilfældigvis ikke forklare det på en anden måde.. Er desværre ikke sikker på jeg forstår..
okt 2009
Hun bliver bange, selv når et tov bare ligger på jorden.. I dag skulle jeg have hende ind på ridebanen, (vi har et tov der lukker indgangen) Da jeg så skulle vende hende om for at lukke i den anden ende.. begynder hun at bakke, og jeg havde bare tovet i hånden.. Og så bakkede hun så ind i en kavaletti, hvorefter hun blev endnu mere forskrækket, det var en rigtig dårlig da..
okt 2009
Og ja, nu forstod jeg det!
Vind..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside