{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

JB - historie nummer 8... {{forumTopicSubject}}

JB - historie nummer 8...

Næste morgen vågnede jeg, jeg lå på gulvet. Jeg kunne høre Justin klukke, jeg rejste mig og smed mig ned oven på ham. Han grinede bare og drejede mig rund, så før jeg havde set mig om sad han på mig. Han killede mig, og jeg var færdig af grin. Hans mor kom ind og sagde: " ej Justin du skal da ikke masse hende! " jeg kunne ikke stoppe med at grine, og Justin svarede hende bare: " nej nej, det gør jeg ikke! " Pattie grinede bare og sagde: " nå men kom ned til morgenmad! Og i dag skaldet lidt actiol på! " " ja ja mor sagde han vi kommer om lidt! ".

Vi tog hurtig tøj på, og smuttede neden under. Han lavede en hjerte formet panekager til mig, og så lavede jeg en rund men skriv på dem: " Never Say Never, du er en èner OSV.." han tog sirup på, tog en bid. Og gav mig et kys, med sirup rund om munden. Så vi sad helt sammen, han mormor grinede. Og han morfar sagde: " i er jo et par sugemalder! " men grinede også.

Sener gik jeg hurtig i bad, og ordnede mit hår. Justin kom ind for at ordne hans hår, han kyssede mig på kinden. Og stod og nynnede " love me " jeg fik hen og krammede ham, og jeg kiggede ham i øjnede og sagde " i do " han kiggede på mig, og sagde: " vil ud også sige det vis spørgsmålet var lidt anderledes? " jeg kiggede væk, han sukkede. Så så jeg på ham og smilede: " selvfølgelig, du er min prins!  " han satte mig op på bordet på badværelset, og kyssede mig. Vi gik ind i vores værelse, og pattie kom ind. " undskyld jeg forstyrere i jeres travlhed, men vi tænkte om i ville med i byen. I kunne jo bare gå selv? " Justin blev bare liggene men jeg satte mig op. Og svarede: " jo det kun vids god, eller hvad Justin? ".

Han smilede, og svarede bare: " jo, det kan vi da. " vi rejste os og gik over mod døren, " super, kom i bare med nu." Pattie smilede og gik ud af døren.

Vi fulgte med, og gik ud af døren. Vi gik ud i bilen, og kørte afsted. Vi kørte længe, pluselig ringede Justins mobil: " hey det er Justin Bieber, okay. Ja men det kan vi da godt, okay vi ses". Jeg så spørgene på ham: " hvem var det? Og hvad kunne vi godt?" han smilede mit ynligns smil, og sagde: " vi skal optræde i storcentert, og skrive autografer. Og sådan. " jeg smilede og sagde bare: " okay!" da vi ankom, gik vi ind af en bagdøre. Og kom ind og gjorde os klar, så gik vi på scenen. Han sang først "love me" også sang vi sammen "overboard". Så sang han nokge af hans sange, og tik sidst sang jeg nogle af mine nye sange, som han havde lavet til mig. 

Bagefter skrev vi autgrafer, og tog billeder. Der kom en pige hun så surt på mig, og sagde: " hold dig fra min prins!" jeg så forundret på hende, imens gik hun hen tog fat i Justin, og kyssede ham. Justins livvagt fik Justin væk, og pigen blev så sur, at hun skulle lige til at slå mig. Men i det forsøg, grap livvagten fat i mig og hæv mig væk. Justin tog fat i mig, og holde mig. Jeg var meget bange, og vi gik om bagved. Jeg var helt i chok, Justin lagde mig ned på en stol. Og jeg havde det ikke godt, de hentede noget vand til mig. Så kom en anden vagt ind, han havde fat i pigen. De gik fordi, og ind i et rum. Et kvater efter kom politiet. De gik ind i rummet, Justin havde ringet til pattie. Og hun var på vej, ti minuter efter kom. Hun og vi tog hjem, jeg blev lagt på sofaen. Men havde det meget bedre, to timer sener, var jeg på toppen igen.

Næste morgen havde jeg det skidt, jeg havde feber. Og havde ikke sovet godt, Justin sad ved mig hele dagen. Næste dag gik det bedre, jeg var statig sløj men det var blevet meget bedre. Jeg gik på hestegalleri, og opdaterede den jeg skriv: " Jeg er syg:-( Men Justin er så sød, og sidder bare ved siden af mig! smiley ". Jeg gik på FB og skriv: " Er syg, men min dejlige prins passer mig!" og twitter twittet jeg til Justin og skriv: " du er perfekt! Tak du er en dejlig plejer! Håber snart at blive rask!". Jeg gik på FB igen, og havde allerede fået 200 'syntes godt om' og flere komantar. 

Næste dag var jeg helt frisk, han kom med en kop kakao på sengen. Og kyssede mig flere gang, han sagde han savnede det. Han mente at han behøvede mine kys, og overkyssede mig den morgen. Da han jo ikke kunne kysse mig i to dage.

Efter han havde kysset færdig, gik vi ned og spiste. I dag skulle vi være smmen med hans bedste forældre, da vi skulle hjem igen om tre dage. Vi startede med at spille noget bold ude i haven, jeg elsker at de Justin have det så sjovt. Da jeg stod lidt uden for, og ikke helt var med. Kom Pattie hen, hun krammede mig og sagde: " du er det bedste der er sket for han, han er virkelig glad for dig! ". Jeg smilede og sagde: " tark, det er også bare det bedste for mig! I er bare så søde ved mig, det er jeg rigtig glad for." Pattie smilede: " tak, vi er også rigtig glad for dig!" jeg smilede. 

Justin kom løbende hen til mig, lige i mod mig. Og før jeg ved af det lå jeg i hans arme, og han løb rundt med mig. " hun er ikke en baby Justin! " råbte Pattie, men hun grinede også. 

Jeg sagde: " du skal nok beholde mig, du behøver ikke at holde og bare mig. " men jeg grinede. 

Læg gerne en komantar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JB - historie nummer 8...
Kommentér på:
JB - historie nummer 8...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce