{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

Nummer 7 i JB historie:) {{forumTopicSubject}}

jB - nummer 7...

Næste morgen vågnede jeg, nu lå jeg ikke oven på ham. Han lå oven på mig, altså det var lidt underligt. Først lå min dyne også, så mig så dynen, også ham. Og til sidst dynen igen, jeg kyssede ham og sagde: " vi ligger ikke i ske, men i lagkage!" jeg kunne høre han klukkede, jeg kilede ham og skubbede ham væk. Jeg killede ham i siden igen, og han grinede. Da han lagde sig over på hans side, lagde jeg mig oven på ham. Og kyssede ham, han krammede mig i et stort bjørne kram. Jeg kyssede ham og krammede ham. Hans mor kom ind og sagde: " skal i bare ligge og putte her hele dagen?" vi grinede og svarede i kor: " jep! " hun grinede og sagde: " det er så okay, men kom nu op og få noget morgenmad. Så kan i altid bare ligge jer ind igen! " vi grinede, og stod op og gik med ned i køkknet. Vi spiste, og smuttede op på værelset igen. Vi tænte vær vores PC, også lå vi og skriv til hinanden og tog en lille video. Jeg gik på HesteGalleri.dk, og opdaterede min profil. Jeg gik ind på gruppen JBFP og skriv hvad jeg lavede:
Hey Bieber Fans!
Jeg ligger i min seng sammen med Justin, vi er hos hans bedsteforældre. Pg har det rigtig sjovt! I går var det 'min dag' han gav mig gaver og roser og vi legede " one less lonly Girl" legen:D Men vi laver lige en lille video, og ligger den her ind! Lover at ligge et link her inde:-)) I dag vil vi bare ligge og svare på spørgsmål, så spørger! Både Justin og mig:) men det var lige en lille opdatering fra Justin og mig:) 

Læg en komantar, og skriv hvad i syntes? Og spørger forsøren! Haha xD

Knus Justin og Seline<3

* OPRET EMNE *

Jeg kiggede på Justin der forsøgte at læse, men forstod intet. " du skal da lære dansk, det ville dine fans blive glad for! Vis du kan tysk og fransk. Så hvad med dansk? " spurgte jeg ham: " ja, det kunne være sejt! " " okay vi begynder nu! " sagde jeg: " okay Can you say Ja?" " je " jeg grinede: " no ja med j og a " jah " okay godt " " og så prøver vi med nej?" " naj" " flot men næsten " n e j?" "nej" ogsådan fortsatte det i en time, nu kunne han sige: " mit navn er Justin Bieber, og jeg kan synge. Jeg har de sejeste danske fans!" vi lavede en video, hvor vi snakkede: " hey HG her er JB og Seline, denne film vil forgå på Engelske men også lidt dansk. Men tjek ubderteksterne!" " okay Justin do you have somthing to say to HG?" " yes, mit navn er Justin Bieber, jeg kan synge. Jeg har de sejeste danske fan!" svarede han " okay do you no what you say to Them?" " yes ny name is Justin Bieber, and i Can sing. I have the cool fans ind Denmark! " " yes!" " okay det vi snakker om er hvad, han sagde på danske! Og han forstod det!" " men vi vil sige tak fordi i så med og hav en go' dag!" " farvel!" 

Jeg slukkede kamaraet, og lage den ind. Jeg så der var mega mange komantar på mit emne. Jeg gik ind og kiggede dem, der stod:
" sidder du med Justin? " 
" til Justin: jeg elsker dig! Er din største fan! Hvordan blev i kærster? " 
" Er han din kærste? " 
" Jeg vil se beviser! Tror ikke på dig! "
" Justin hvad er din ynglings farve? "
" Kys ham fra mig! "
" hvad laver i? "
" Justin Hvor mange piger har du kysset? " 

Jeg skrev: 
" ja sidder/ligger med Justin Bieber! "
" fra Justin(oversat): tak, jeg elsker også mine fans! smiley vi støtte ind i hinanden! Og så kyssede vi! "
" ja vi er kærster:D "
" tjek mine videoer og billeder på min profil! Men lad bare vær at tro mig! "
" min ynlings farve er Lilla! "
" er gjordt! " 
" 200 :-* "

Da jeg havde svaret på alle spørgsmålene, slukkede vi Computterne. Og lå bare og kiggede på hinanden, han sagde: " du er smuk min pige! " jeg smilede og sagde " tak! ". Han kyssede mig på panden, og tog sin arm over mig. Han lukkede øjnene, og jeg lå bare og kiggede på ham. 

Han var så smuk, jeg forstod pluselig hvorfr alle var så vild med ham. Han var perfekt. Da jeg havde kiggedet lidt, lukkede han øjnede op. Han smilede og jeg lukkede øjnede, jeg kunne mærke han kiggede på mig. Han ryggede tætter på mig, og lå nu helt tæt. Jeg åbnede øjnede, og han kyssede mig. 

" Hvordan kan du være så fantastisk? " spurgte jeg ham, han smilede og kyssede mig. " ej hvordan? " han åbnede øjnede og sagde: " det er jeg født med! " han grinede. Jeg stod op af sengen, og gik lidt rundt. Han rejste sig og spurgte: " er der noget galt? " jeg satte mig på sengen, og svarede: " nej, men det er bare det er 18, snart 17 vis du flytter hjemmefra snart så ved jeg ikke havs jeg skal? Så kan vi jo ikke altid være sammen, vis du flytter til USA!" han kiggede på mig, og sagde: " du flytter med! " jeg kiggede ham ind i øjnede, " jeg skal også tage en uddanelse! Jeg har missede skole i snart 2 år! " " det behøver du ikke jeg har penge nok, du kan bare synge med mig på scenen! Næste seson får dk da bare lov til St synge dine nummere, vi kunne kalde koncerten SG and JB! " jeg grinde " det er en aftale! ".

Jeg skubbede ham ned i sengen, og satte mig på ham. Jeg tog han hår væk fra han øjne, og kyssede ham. " Klokken er 2, skal vi ikke lave noget? " " jo " sagde han, tog fat i mig lagde mig ned. Han satte sig på mig, og killede mig. Jeg grinede og råbte: " stop, stop det killeder! " han stoppede, og hoppede af mig. Jeg rejste mig, tog mit tøj og smuttede i bad. Da jeg kom ud igen havde han fået tøj på, og vi gik neden under. Hans mor sad, og snakkede med han mormor.

Vi satte os ved spise bordet, der stod en stor skål med skumfibuser. Justin tig skålen og sagde: " skal vi ikke de hvor mange jeg kan have i munden!? " jeg grinede og han begyndte da han nåtte til 8 kunne han næsten ikke mere, han fik lige nummer 12 ind. Jeg grindede mega meget og tog et billede af ham. Hold da ferie det ser sjovt ud!

Så da han langt om længe havde spist alle skum fiduserne, bagyndte han at synge. Han to min hånd, sang " Never Let You Go" og "one less lonly Girl".

Om aften lavede han is, han skriv Justin + Seline = smiley på vores is. Nårh hvor sødt, men han lavede så meget at jeg ikke kunne spise alt. Bag efter gik vi op igen, bøstede tænder og klædte om. Jeg tog tøjet af, og havde kun undertøj på da han væltede ind af døren. Jeg stod bare og kiggede på ham, da jeg ikke lige havde planlagt at stå halv nøgen foran ham. Men han lagde sig bare over i sengen, og tog hurtig en nat en nattrøje på. Og smuttede over i sengen til mig, han krammede mig og kyssede mig i lang tid.så lå vi bare og kiggede ind til han spurgte: " elsker du mig? " jeg kyssede ham og sagde " NEJ! Jo selvfølgelig kan jeg det, jeg elsker dig over alt på jorden. " hvad ville du sige til at flytte i et hus med mig? Altså flytte hjemmefra? " jeg tog hans hår væk fra ansigtet. " det vil jeg da gerne! " han sagde, han smilede. Jeg så spørgende på ham: " har du tænkt at flytte hjemme fra lige nu? " " nej nej, jeg tænker bare lidt frem! " han kyssede, og sagde: " regner med at kigge på Hus til os om et år! Jeg vil meget gerne have hus, og dig! Men der går nok lidt tid! " jeg kyssede ham, "  Jeg vil bare gerne, men bare vente lidt! Men jeg lover vi får det sådan på et tidspunkt! Jeg er bare ikke klar til at flytte. "sagde jeg kyssede ham, og sagde " Godnat ",
Jeg faldte i søvn i hans arme.     

Læg gerne en komantar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nummer 7 i JB historie:)
Kommentér på:
Nummer 7 i JB historie:)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce