{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Hjælp, til afvænning+lukke sammen igen {{forumTopicSubject}}

Gloá - Føl/plaget
Skyssa - Moren til Gloá

Altså vi er jo igang med at vænne fra hinanden og Gloá er fylder 1 år her d. 20 maj.

Jeg er så i tvivl om hvor lang tid der skal gå inden vi må sætte Skyssa og Gloá sammen igen, uden at Gloá begynder at patte ?

Vi har haft føl før men det var en hingst !

Og denne gang er det en hoppe og vi vil meget gerne have dem til at gå sammen på et tidspunkt igen, men det går jo ikke hvis den begynder at patte igen.

Så hvornår kan man vide om vi kan lukke Skyssa og Gloá sammen igen ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, til afvænning+lukke sammen igen
  • #2   18. maj 2011 her var de adskildt i 3 uger, men stadig på samme stald jeg prøvede at lukke dem sammen, men hun gik straks i pattene på hende! vi prøvede en uge mere. hun gik igen straks efter patterne på hende, men denne gang var moderen så gal på hende at hun sparkede hende liige i siden. og hun har ikke været i nærheden af patterne siden! så her 1 måned!

• #3   18. maj 2011 Her var mor og søn adskilt i godt 6 måneder før han ikke ville patte mere.
    De har nu stået sammen i et par uger, og kan han komme til det så patter han gerne. Men mor vil ikke have det, så hun går væk fra ham.

• #4   18. maj 2011 Vi har fået to hoppeføl på omira. Det første var hun adskilt fra i en måned ca og da hun kom hjem begyndte føllet at patte - og fik lov.. Heldigvis skulle føllet væk et par dage senere, så det blev ikke noget problem smiley
    Her anden gang var Omira væk i 3 måneder, og jeg tror ikke engang føllet prøvede på noget. Jeg har i hvert fald ikke set noget smiley Og de går sammen den dag idag og er næsten for gode venner smiley

• #5   18. maj 2011 mine var skilt i 2 måneder og nu er de sammen igen. men skal til og gå hver for sig da lille pigen er for voldsom mod den gamle. hun træner til og gå med nogen på hendes egen alder.
    held oh lykke med det

• #7   21. maj 2011 okay mange tak smiley

Kommentér på:
Hjælp, til afvænning+lukke sammen igen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce