{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vito i Liberty træning - video
  • #1   13. maj 2011 hvad betyder liberty? ser den lige

• #2   13. maj 2011 det er træning uden kontakt.

btw, så vil jeg råde jer til at læse beskrivelsen derinde smiley

• #3   13. maj 2011 ejj hvor er den da bare kær, virkelig god video! smiley

• #4   13. maj 2011 var det ikke dig, som var imod mad - træning eller husker jeg forkert?..
    hvis jeg må give dig lidt kretik, så syntes jeg den er en tand for langtrunke. han er rigtigt sød, ham din hest, og i god form haha:)

• #5   13. maj 2011 jamen det var med vilje den var så lang smiley jeg hader folk der klipper af filmen når tingene går galt. her kan man se hvis man vil smiley

jo jeg er imod mad, men nu når du husker så godt så kan du måske også huske jeg under hvert indlæg skrev "men han får pt når han stejler da ikke har musklerne til at bære sig frivilligt og men for at holde komandoen ved lige bruger jeg mad" - og der er jeg stadigvæk. Og i videoen, ser du ham os kun få 5 godbidder - der hvor han stejler smiley

• #6   13. maj 2011 sikke en skam, for 9minutter er lige lovlig lang tid "syntes jeg". om jeg må sige.. jeg må indrømme at jeg aldrig har set dig skrive "men han får pt når han stejler da ikke har musklerne til at bære sig frivilligt og men for at holde komandoen ved lige bruger jeg mad" <b>men at du sagde at hesten ikke gjorde det >for dig< </b>når man gav den, godbider. da det var en af de yberest indlæg, hvor folk var oppe og toppes:)) jeg så ikke din film færdig, og er enlig ligeglad med form for træning du laver, og hvor mange godbider du giver. syntes bare det var lidt sjovt, "fang" at du selv gør det - når du havde/har sådan en holdning til folk:-)

• #7   13. maj 2011 Jeg synes det er rigtig fedt at du lægger et helt klip ind ! Thumbs up for det ! smiley

Han ser jo rigtig sød ud, og i mange af klippene også rigtig afslappet ud smiley Især der hvor du lægger ham og i nusser smiley

Men vi er jo ikke enige om særlig meget Maya ( ;o ) og det synes jeg særligt jeg bemærker ved en video som denne. Synes dit kropssprog særligt i starten er meget utydeligt, og din brug af pisken synes jeg er for voldsom.

Dog synes jeg det bliver meget bedre længere i klippet, men synes igen det er fjollet at du har pisken med - og så en så stor en til så lille en pony !

Men ja, jeg synes jo stadig du gør et godt arbejde og det er en sød hypper smiley

• #8   13. maj 2011 Well, jeg så selvfølgelig hele din video Maya. smiley
    I er da bedårende, og som en anden også har skrevet i en kommentar, i har en fantastisk samhørighed.
    Glæder mig virkelig til at se den pirouette (live) !
    Hvor er det fedt at han har fået så meget energi at han ligefrem bukker og det hele. xD skøre hest.
    (har forresten fundet vidoklippene, og sender dem til din mail i løbet af næste uge.)

• #9   14. maj 2011 andrea: nej vi er faktisk ikke uenige, for det jeg kæmper med (når jeg træner seriøst ) er mig selv, for har fundet mange fejl ved mig selv når jeg træner. men det simpelthen fordi jeg ikke "orker" og det er selvfølgelig syndt for ham, men nu tager vi det ikke så alvorligt smiley pisken er for lang, men pengene hænger ikke på træerne, så nakkede lige longe pisken, som jeg har fundet ud af han reagerer uhørligt flot ved. Sticken er bestilt, men får jeg først i uge 31 når jeg besøger marianne. Min brug er pisk er en "sikkershedlinie" for mig. Før i tiden brugte jeg bare en kort jeg konstant prikkede ham med selvom han havde reageret, og der hvor han bliver anspændt er også fordi jeg glemmer at fjerne signalet. Og det er noget jeg kæmper med, men blev bare så "glad" over han endelig reagerede nogenlunde, at jeg ikke tænkte det tekniske igennem smiley

JEG syntes han er sej!! syntes vi er komemt så langt, hvor han dengang vi startede med at træne på græs gik og angreb mig .

matilde: GODT du kan se forandring, for du har jo set ham på en af de knap så heldige dage xD .. Jeg blev os helt høj over hans "pirouette" var fedt at få en ny udfordring, og han er blevet så glad og GIDER lege!

FHG: jamen det har jeg nu, og kan sagtens finde det umorgen hvis det er ;-)) og jeg bruger heller ikke godbidder i træning , men at han udfører en opgave for en godbid, istedet for vi får en kæmpe kamp, kan jeg sku ikke se noget grumt i smiley
    det jeg har noget "imod" (syntes bare det en billig løsning" er heste der bliver trænet igennem godbidder.

• #10   14. maj 2011 jeg vil dog lige til mit forsvar sige at det regnede i de to første mørke klip, så det hele var lidt stresset, da kameraet ikke måtte blive vådt smiley jeg overvejede at klippe det fra, men tænkte NEJ kan sku være nogle kan lære af mine fejl.

jeg kæmper meget med mig selv, især pga mit humør, vito er en super klog hest, og samtidig også en man skal være meget præcis med, og mister du fokus for ham i 2 sek så er han et andet sted. det kræver skide meget!! så giver sku lidt ros til mig selv, for syntes jeg har kæmpet en sej kamp for at komme her til....

• #11   14. maj 2011 Okay fedt smiley Jeg synes også du er sej, og der er ingen der er fejlfri i deres træning smiley Det er jo ofte også særligt når man ser det på video at man kan se fejlene som man ikke bemærker man begår i det daglige.

Så ja, jeg synes også du er sej smiley smiley

• #12   14. maj 2011 jeg tror alle kæmper meget med sig selv, det er hårdt at stå foran sit spejlbilled, og se alle sine fejl, ikke mindest vores ,tempremang og humør under træningen af heste. somsagt, så er jeg hylende ligeglad med hvad du træner med, det var bare et sjovt "fang".:)) men hvis det gør dig glad, så vil jeg da gerne se det der du ville vise mig? jeg regner med du mener, imorgen. Heste(n) vil jo ikke gøre det for din skyld, da den største, belønning du overhovedet kan give din hest, er frihed. Vores job ved træningen af heste er at være klar over vigtigheden af hurtig reducere de tryk, vi udøver til de lette versioner. Hvis vi forsøger at undgå brugen af tryk i vores træning, vil vi på et eller andet tidspunkt forvirre hesten, hvilket kan resultere i en konflikt adfærd, der truer hesten velfærd. Tryk er en del af hestens liv, både i sociale interaktioner og i dens interaktioner med dens omgivelser. Det er derfor naturligt for en hest, at undgå tryk og at lærer de signaler, der går forud for tryk.

jeg syntes alle bør træne det, deres hest behager bedst. godt du kan rose dig selv, det er en stærk ting at kunne.

• #13   14. maj 2011 tak skal i have!! jamen er rigtig god til at rakke ned på mig selv, men for en gang skyld er jeg stolt. Ikke mindst fordi jeg viser hele videoen og ERKENDER mine fejl, som jeg aldrig har kunne før, så fordi jeg slev har lært min hypper alt.. bliver så glad for ham!
    Og præcis er jeg så glad for jeg lavede denne vidoe, for kan se mit kropssprog faktisk er det der hæmmer os mest. Og ja jeg glæder mig til den dag vito kan arbejde helt igennem afslappet fordi JEG har lært at slippe presset

• #14   14. maj 2011 Rigtig fin video smiley I er simpelthen sådan et godt par smiley

• #15   15. maj 2011 det da super, flot..
    hvordan har du fået din til at lægge hos dig, nogen gode tricks smiley
    mvh

Kommentér på:
Vito i Liberty træning - video

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce