{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Opdatering Väster {{forumTopicSubject}}

ja, jeg ved ikke hvor mange der har fulgt med i mig og Vâsters kamp om hans ryg... Men synes ikke i skulle snydes for en opdatering.

Nu har kiropraktoren givet op efter 6 måneders behandling. Hans ryg bliver bare ikke bedre... æv æv..
Men jeg hørte så af omveje, at Lene fra Back in balance var en mirakeludøver... Så hende ringede jeg til.

Hun fik intet af vide om Västers sygehistorie. Men kom desværre frem til til samme som dyrlægen. Forkalket i ryggen før sadellejet og ned til halen, kissing spines og en korsbens forvridning... Hun mnete heller ikke at der var noget at gøre for hesten og at det bedste ville være en aflivning.

Men hun gav ham alligevel en behandling, når jeg nu skulle betale for den alligevel, og da väster så kom i ridehuset lige bag efter, så skiftede Lene mening. Nu var der ligefrem et rygsving på hesten... Og Lene mente at vi skulle se tiden an i 14 dage, og derefter ville hun tage stilling til om hun ville kunne hjælpe ham...

Der er nu gået 6 dage, og Väster får stød 4 steder på kroppen i en halv time hver dag (sådan ligesom de der mavebælter man kan købe til mennesker) og 2 slags medicin 2 gange om dagen... Han har forsat hans dejlige rygsving, så meget tyder på at Lene har kunne hjælpe ham...

Så har i en hest med ondt i ryggen eller har brug for behandling af nogle art, som man ellers bruger kiropraktor til.. så vil jeg varmt anbefale jer Lene. Hun er billigere end en kiropraktor, og hun er efter hvad jeg har set min. 20 gange bedre...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering Väster
Kommentér på:
Opdatering Väster

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce