Arkitektur&Spændende bygninger i Oslo? {{forumTopicSubject}}
Ja, lidt kompakt overskrift, men det jeg mener, er noget ang. foto af arkitektur, og hvilke spændende bygninger der er i Oslo?
Jeg skal til Oslo med Oslobåden d. 3.-5. juni, og skal selvfølgelig have kameraet med!
Ang. det med <b>arkitektur</b>, så har jeg kigget på bl.a. FotoStart's hjemmeside, under 'Guider' og så fundet noget om arkitektur, og har læst det en masse gange, samt alle de andre ting ;D
Men har I skønne mennesker, nogle andre gode råd, så bare skriv dem, alle er velkomne!
Og kunne det ske, at jeg måtte se nogle af jeres flotte arkitekturbilleder, så jeg kunne få noget inspiration?
- It would make me smiiiiiile!
Nå, <b>spændende bygninger i Oslo</b>
Sidst jeg var i Norge var i 2004, men vi var oppe i bjergene nær Larvik på ferie, og var kun i Oslo da vi landede med flyet, så kan ikke rigtig huske noget xD
Men, hvilke spændende bygninger er der i Oslo, som man vil kunne nå hen til inden for de ca. 8 timer man har i byen?
Vi skal selvfølgelig også have tid til shopping, men vil gerne se nogle ting, og tage nogle billeder af noget interessant?
Jeg er kommet frem til Slottet, som min mor siger man godt kan nå hen til, men har I andre idéer?
På forhånd tak!
nov 2006
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 363 Svar: 4.370
Rådhuset ligger ned til havnen nær Akershus - vistnok modsat Oslobåden.
Frognerparken - godtnok ikke akitektur men en masse skulpturer - Jeg ved desværre ikke, hvor den ligger.
(",)
okt 2008
Følger: 143 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 340 Svar: 3.097
- Er der andre, der kender gode steder?
nov 2006
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 363 Svar: 4.370
God tur! Og så må du lægge billederne ind, når du kommer hjem
(",)
okt 2008
Følger: 143 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 340 Svar: 3.097
Og ja, det skal jeg nok
Arkitektur&Spændende bygninger i Oslo?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside