{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.402 visninger | Oprettet:

Hvilken farve rebgrime?? :-D {{forumTopicSubject}}

Godaften Piger !!
jeg har sådan en rebgrime med nylon eller havd det er: http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://www.vedsted-molle.dk/images/REBGRIME.jpg&imgrefurl=http://www.vedsted-molle.dk/scanhorse-m-13.html%3Fpage%3D14%26sort%3D3d&usg=__Tx4_CL2ukoD4UQRPL_ueNVGQj-k=&h=350&w=338&sz=51&hl=da&start=0&zoom=1&tbnid=ts9Y-b7qQBARzM:&tbnh=142&tbnw=138&ei=lLLBTd2hMMrIsgbPtuXCBQ&prev=/search%3Fq%3Dfarve%2Brebgrime%26um%3D1%26hl%3Dda%26sa%3DN%26biw%3D1345%26bih%3D574%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=124&page=1&ndsp=23&ved=1t:429,r:10,s:0&tx=73&ty=42
og hold da op jeg synes farverne er keeeeedelige smiley har den i grå og den er pænt stor til min isser, og den der "snordims" under "hagen" hvor man har tov i, er alt for langt nede..

vil gerne have en helt alm blød rebgrime i en smart farve men jeg ved ikke hvilken xD i kan se hende på min profil eller studere profilbilledet.. har tænkt lidt på rød??

btw har i nogen til salg i str cob eller pony xD den jeg har nu er vist nok cob men den er jo pænt stor, så ved ikke om hun skal have pony...

godnaaaaat smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken farve rebgrime?? :-D
  • #1   5. maj 2011 Stutteri : hvad koster de? :-))

• #2   5. maj 2011 www.shop4horses.dk - efter min mening de bedste rebgrimer, man kan få smiley Der er også forskellige farver, men det er nu kvaliteten, jeg tænker mest på smiley

• #4   5. maj 2011 nægter altså bare at give 210,- for en rebgrime uanset kvallitet smiley

• #5   6. maj 2011 Anne - Så vil jeg foreslå, at du selv laver den, af snor fra en sejlerbutik for hvis rebgrimen ikke er af "ægte" rebgrime-kvalitet, mister den effekten, og så kunne du bruge en alm. grime i stedet for. Effekten af en rebgrime kommer af, at rebgrimen er lavet af det tynde nylon-reb (jeg har kun fundet rebgrimer med den rigtige tykkelse hos shop4horses) samtidig med, at rebgrimen har de 2 knuder på næseryggen. Hvis rebet er tykkere (og dermed er knuderne det også) kan den ikke lægge det samme præcise tryk, som en rebgrime af god kvalitet kan.

Netop derfor er de billige rebgrimer lavet af tykkere snore - det er nemlig oftest personer, der ikke har så meget forstand på rebgrimer og brugen af dem, der går ud og køber sådan en rebgrime, der f.eks. kster 80 kr. (Ikke til at fornærme nogen - jeg fik selv sådan en tyk rebgrime inden jeg overhovedet vidste noget om, hvordan den skulle bruges, og så løb jeg rundt i ridehuset med min part i snor og troede, at jeg lavede "horsemanship"..)

- men altså derfor vil jeg sige, at det er godt, at de billige rebgrimer er af den tykke, dårlige kvalitet, for så kan de uerfarne, der bruger dem, i uvidenhed ikke skade deres hest (lige så meget) med dem, ved f.eks. at lægge et enormt pres på næseryggen, som en rebgrime jo kan (jeg siger ikke, at de tykke rebgrimer ikke kan skade hesten, jeg siger bare, at de af bedre kvalitet har en tyndere snor der hurtigere ville kunne gøre mere skade - men man skal i det hele taget huske at være varsom med brugen af rebgrimen).

smiley

Kommentér på:
Hvilken farve rebgrime?? :-D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce