1.713 visninger
|
Oprettet:
Hævet ben {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen
Jeg tog min hest ind fra fold i lørdags og opdagede at hun var hævet på bagsiden af begge forben lige over koden. Det er ligesom der er noget væske, nede hvor benet runder på koden (kan ikke huske hvad det hedder). Det er ikke hævet lige rundt og stort - som en alm. hævelse, men mere som nogle små væskede buler. Det er ret svært at forklarer, men håber der er en derude der forstår mig og kan komme med et bud på hvad det kunne være. Hun virker ikke øm når jeg rør ved det, men virker lige "stille" gående - ikke direkte halt.
Håber nogen kan hjælpe?
Rigtig god mandag til jer alle :o)
Hilsen Louise
aug 2008
Følger: 134 Følgere: 126 Heste: 6 Emner: 62 Svar: 286
apr 2010
Følger: 30 Følgere: 29 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 37
jun 2009
Følger: 53 Følgere: 48 Emner: 136 Svar: 1.083
han fik smurt det ind i det der køler noget fra blue horse, og desværre kom han aldrig på fold, kun løs på ridebane grundet det. Han er alt for meget værd mente hun.
Så måske en overanstrængelse
jun 2008
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 11
jan 2009
Følger: 160 Følgere: 153 Heste: 10 Emner: 13 Svar: 455
Kan dog ikke sige om det er det din hest har
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 14 Svar: 80
Det er også de samme mistanker jeg har haft. Har dog lige været oppe hos hende, hvor min far fortalte at hun var meget hævet og halt på højre forben, da han lukkede på fold i morges. Hævelsen var dog faldet en hel del da jeg tog hende ind i eftermiddags, men er hævet ned i koden nu. Hun trak lidt på benet i skridt, rengående i trav og stikkende i galop - Underligt! Men tror jeg lige ser tiden an en dag mere og håber på det bedste.
Var det en kodeledsforvridning, ville hun være halt, ikke?
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 15 Heste: 4 Svar: 983
kan givre nogen hævede ben
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 14 Svar: 80
Hævet ben
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside