{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

Traver - måske FOR glad :D {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle traverejere (o:

Nu siger man, at en traver har et roligt temperament.
Men nok efter hvilken underrace den er, koldblod, varmblods traver, standartbred osv.

Jeg har en varmblods traver, (-:
Og hold da ferie han har meget energi!
især i spring, da han elsker det SÅ MEGET, måske en smule for meget? haha

Fx. Her igår havde jeg springtime.
Vi skulle lige opvarme med et lille spring (i de høje spring, slapper han meget mere af)
Men han blev SÅ ivrig, at han bare løb afsted.
Holdte ham tilbage, og så galoperer han på et' sted xD

SKØRE HEST!
min ridelærer er berider, og sagde han lige skulle krudte af i starten, men synes dt blev lidt for vild, så holdte ham meget tilbage, og lidt efter STEJLER han hahah plejer han ALDRIG at gøre... Han var ALT for ivrig, da han kom ned fra luften igen, fløj han bare over det spring, er han bare glad, eller bare for hold for det spring der.

Elsker ham sgu alligevel smiley
Lucky Beach din lille Lucky Bitch ;* thihi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Traver - måske FOR glad :D
  • #1   27. apr 2011 tror bare den er glad, sådan er min fjollerbakke også <af og til i opvarmingen, og ISÆR til stævner... smiley han elsker at springe, og når jeg har løssprunget ham tager han 10 min u stoppelig hvor han selv tonser over forhindringen, jeg står bare og ser til udenfor banen smiley

• #2   27. apr 2011 Mia J
    nuurh hvor sødt (o:
    men når han skal løsspringe, synes han det er kedeligt, han keder sig uden sin rytter ''thhi'' den ene dag, løssprang han 1.40 cm. hvor han stoppede LIGE foran, vi troede han ville ride væk og vende om, men nej, han stopper op, og hopper alligevel smiley uden han rørte, syge hest haha, igår på banen løb han frit, så skulle han lige springe over dressurbanen et par gange, skøre skøre smiley

Kommentér på:
Traver - måske FOR glad :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce