veninde problemer.. :'( <3 {{forumTopicSubject}}
hej.
har en veninde som betyder virkelig meget, men er blevet uvenner med hende nu..
årsagen til at vi blev uvenner var fordi at jeg havde lovet at se hende til en gymnastikopvisning.
men så kunne jeg ikke fordi jeg skulle på ferie, men så blev ferien aflyst 2 dage inden, vi skulle afsted, og så besluttede mine forældre at vi skulle til lalandia, og derfor kunne jeg ikke se hende til gymnastikopvisningen.
men så skulle hun til opvisning igen her d.10 april, og så sagde jeg at jeg godt kunne komme, men så skulle vi til cran canaria, og så kunne jeg jo ikke se hende lave det alligevel.
men så sagde jeg at jeg kunne komme og se hende til træning, og det havde vi så aftalt, de skulle komme og hente mig, for mine forældre kunne ikke køre mig, de var på camping..
men så lige pludselig skulle hun være sammen med en der hedder stefan, og så kunne de ikke hente mig, og så måtte jeg jo aflyse vores aftale, hun mente jo bare at jeg kunne tage bussen derud, men så kunne jeg slet ikke nå at se hende træne for skulle have ridehold, inden jeg skulle se hende træne.
og nu er hun bare pisse sur.
hvad skal man gøre, for hun betyder virkelig meget, og er ret trist over det..!
er en person, som nemt svare igen, og nærmest, sætter en slags mur op, for ikke at blive såret, og det har jeg altid gjordt..
håber i kan hjælpe, bare skriv noget..
okt 2010
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 87 Svar: 398
aug 2007
Følger: 124 Følgere: 113 Heste: 4 Emner: 176 Svar: 2.211
det skal nok gå over
jan 2009
Følger: 138 Følgere: 129 Heste: 10 Emner: 167 Svar: 607
veninde problemer.. :'( <3
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside