{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

så kom følle {{forumTopicSubject}}

og man kunne intet se på¨zafira. hun var ik blød bagtil, og havde ingen vokspropper. men imorges stod der så en lille hingstebasse.
nå, men jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan jeres føl og hopper reagere på mennesker? zafira er en rigtig hønemor. vi må godt komme ind og nusse hende og også føllet for hende, men føllet er bare ik så snaksalig og vil helst ik for tæt på os. så vil rigtig gerne høre hvordan i vænner den til mennesker, ellers hva man nu skal sige:-)

sys ellers de plejer at være meget nysgerrige, men selvom ham her er selvstændig og gerne går væk fra mor, så er vi nu lidt farlige:-)

så fortæl endelig hvordan jeres har været:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så kom følle
  • #1   21. apr 2011 Min var ikke tam de første 3 måneder. Det tog lang tid at få lokken sig helt hen til ham, for at få grime på. Når vi nussede om moren, skulle han overhoved ikke være i nærheden.
    Efter et par dage opgav vi at lægge grime på når de skulle ind og ud, og han fik den fast på.
    Det kom lige så stille efter de der 3 måneder, og især d han selv begyndte at spise mere Bestak vi ham hver gang vi var i nærheden. Han er nu et rigtigt nussehoved.
    Tror bare nogle føl er mere vilde.
    Ignorer ham og snak med moren, så vender det på et tidspunkt.
    Held og lykke

• #2   21. apr 2011 Zoey var tam lige fra fødslen, men det var jo også meget anderledes med hende, når vi skulle holde hende, og flaske hende.
    Men Confetti tog det nogle måneder før han var helt tryg ved os smiley
    Det skal skam nok komme smiley

• #4   21. apr 2011 tak for svar:-)
    det er allerede meget bedre idag så det går da den rigtige vej. til gengæld er mor en pyllerøv over for ham. vi må gerne snak men hun vil helst ha han står foran hende. vender han lidt så fiser hun rundt efter ham. han kan slet ik være i fred:-)
    men håber det blir bedre med ham.

• #5   21. apr 2011 Tillykke med føllebølle:) Min halvpart er nu gået en uge og 2 dage over termin!!! Jeg venter stadig spændt:D

• #6   21. apr 2011 jamen tillykke. håber der kommer et fint føl ud.-D ventetiden er ikke til at holde ud...

Kommentér på:
så kom følle

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce