{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Foto rejser {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har jo aldrig været ude at rejse før, så det er jo klart at jeg virkelig godt kunne tænke mig at prøve det.

Men mine rejsemål er dog ikke eksklusive diskoteks-shoppe byer, som andre unge piger måske drømmer om. Mine rejsemål er nemlig meget foto- og kulturrealterede. Selvfølgelig vil jeg gerne til Paris, New york, London osv., men jeg vil sindsygt gerne besøge en masse flotte natursteder, samt lærer en masse forskellige kulturer at kende. Bl.a. ville jeg gerne til Australien og evt. få et indblik i aboriginernes kultur, jeg ville gerne til Amazonas og til nordamerika osv. Men et af mine helt store ønsker er bare at kunne besøge en masse naturskønne steder med mit kamera. Tror virkelig at det kunne være fedt smiley

Og nu vil jeg så hører jer, om I evt. har prøvet sådan en fotoferie, om I har nogen erfaring med sådan noget, og om I evt. kan anbefale nogle gode steder osv? smiley

OBS!
Da jeg kun går i 1.g og er 16 år, regner jeg med at der vil gå et stykker tid før jeg begynder at planlægge rejser, måske til jeg er i 20'erne og evt. er færdig med uddannelse o.l. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foto rejser
Kommentér på:
Foto rejser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce