{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Uden sko - klokker?! {{forumTopicSubject}}

Jeg har for 7 mån. siden fået ny pony, en rå 3 års..
Han fik sår på hov ballen (hedder det ikk det?) når han var i longe, fordi han træder SÅ meget over!
Da han blev tilredet blev det endnu værre og vi købte nogen klokker, det hjalp! smiley
Han øddelægger dem i døgndrift nu!! Ca. 3 par. om mån!
Det er fordi han træder så meget over han kommer til at træde på dem... smiley
Så jeg syntes det er okay at jeg bruger dem til ham! smiley

Men jeg syntes det er dumt bare for pynt, eller fordi folk sys det er pænt! ? Hvad syntes i? smiley

OBS: Vi har fået dyrelæge på hans gang, og han træder bare meget over! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uden sko - klokker?!
  • #1   20. apr 2011 jeg har en pony med præcis samme problem so din og klokker hjælper rigtig godt, især dem med ballestrop sidder utrolig godt på hendeog beskytter hende fint.
    Hun træder nemlig ikke på sig selv ude på folden, men fordi hun er så ung og urutineret og mangler balance, kommer hun til at træde på sig selv når hun bliver redet,. men klokkerne har virkelig gjort underværker

• #2   20. apr 2011 Min hest gør det også lidt.
    Selvfølgelig er det okay du bruger klokker smiley
    Det med at den nemt ødelægger dem, har du prøvet forskellige mærker og af forskelligt martriale?

• #3   20. apr 2011 Når Silva bliver meget ivrig (på en springbane eller når andre overhaler hende i naturen). Slår hun ofte over i krydsgalop, og jokker sig selv i højre forben, og eftersom jeg synes det ser dumt ud med kun en klokke, har hun det altid på, på begge forben.

• #4   20. apr 2011 Min pony træder også i over!:) Jeg bruger gummiklokker, -og de går ikke særlig nemt i stykker!;) Jeg købte 3 par gummiklokker for 100 kr til H&R i Herning!;) De er somme tider på tilbud^^ ;D

• #5   20. apr 2011 Jeg kan ikke bruge gummi klokker da det gnaver ham! smiley

Jeg bruger pro klokker, og de holder virkelig godt syntes jeg! smiley Men stadig!

• #6   20. apr 2011 Jeg bruger dem på forbenene, når jeg springer, på to af dem. Og de er begge MEGET ivrige når de springer, derfor kan de nemt lige lave et hop, eller hvis de træder godt ind under, som de gør når det går lidt hurtigere, derfor bruger jeg dem, men jeg kan ikke se hvorfor man absolut skal gøre det, fordi man synes det er pænt. Jeg synes det er fint for at beskytte, men ikke hvor man bare synes det er pænt.

Kommentér på:
Uden sko - klokker?!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce