{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Har i styr på hvor langt i rider?? {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften, hentyder til, har i styr på hvor lange jeres rideture er??
Eller er det ikke noget, som er så vigtigt for jer??

Personligt holder jeg som regel styr på, hvor lang den rute jeg skal ride er. Bruger et online program til, at opmåle mine rideruter.
Hvis jeg har redet en ny rute, så måler jeg den altid op, når jeg kommer hjem.

Gør det for, at kunne holde øje med hvor hård ruten vil være for min hest, samt for at kunne planlægge ruten, så jeg ikke behøves at ride forkert.
Synes også selv, at det er fedt at kunne holde styr på, hvor langt man rider, fordi det sammenholdt med tiden det tager, siger noget om hvor god hestens form er.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har i styr på hvor langt i rider??
  • #1   19. apr 2011 Hmm ... Egentlig ikke noget jeg tænker så meget over smiley
    Kunne godt være jeg skulle tjekke.

• #3   19. apr 2011 Altid..... Men nu er jeg jo også hobbydistancerytter...... På alle mine ture har jeg min løbegps på. Den kan jeg måle lidt af hvert på.

• #4   19. apr 2011 Jeg driver også lidt med Distanceridt, og har med min gps ur:) Jeg rider som regel ture på 8-15 km som vanlig træning, og når en skal træne lidt hårdt op mod et stævne, rider jeg længere. i Weekenden var jeg og 3 andre ude på 25 km.

• #5   19. apr 2011 Jeg rider altid tur i dyrhaven:-), men nej jeg holder ikke øje med hvor lang den er:-)

• #6   19. apr 2011 Nogen gange, mest fordi jeg syntes det er sjovt at vide hvor langt man rider.

• #7   19. apr 2011 nogle gange ser jeg hvor lang tid det har taget, for at få det til at passe med tiden hvis jeg skal ride alle de tre heste der hjemme.
    ellers er det ikke noget jeg tænker så meget over, for der er jo forskel på hvordan hesten er fra dag til dag, og det er også meget meget forskelligt hvor jeg rider henne på tur, har minimum 15 tur ruter jeg kan ride, men der er så meget forskel, og ved heller ikke hvordan jeg skulle måle de ruter jeg rider, for noglegange er det ikke rigtige ruter der rider jeg bare og ja..
    holder ik styr på det smiley

• #8   19. apr 2011 Har jeg faktisk INGEN idé om ... Havde aldrig tænkt på det før nu smiley

• #9   19. apr 2011 Det lyder måske lidt som om, jeg planlægger alle mine ture på forhånd, så der ikke er plads til impulsive ideer.
    Jeg ændrer selvfølgelig også min rute, efter pludselig indskydelse når jeg ser en sjov sti eller andet i den stil.

Så det er ikke fordi jeg er total kontrol freak eller noget i den retning smiley

Måler bare ofte nogle forskellige ruter op, så jeg på forhånd har en ide om, hvor lang turen bliver. Hvis jeg ændrer ruten, så har jeg trods alt alligevel en ide, hvor lang den endte med at blive.

• #10   19. apr 2011 Hehe jeg bliver dælme også overrasket tit.
    Min hest han kender plantagen vi rider i, meget bedre end jeg gør. Da han var ung blev han nærmest tilredet i plantagen, så han bare finde rundt.
    Det gør han nogen gange for lov til at bestemme vejen (fyfy ;-)) det kommer der dælme nogle spøjse ture ud af nogle gange.

I dag førte han mig igennem diverse sjove næsten usynlige stier med lavthængende grene og små vandløb...
    Da vi endelig fik os rodet ud af det, kom vi til den fineste bakketop med den fedeste udsigt smiley
    Han har altid fuldstændig styr på retningen, han`s GPS tager bare ikke det store hensyn til, om der rent faktisk er en sti eller ej smiley

• #11   19. apr 2011 Ja det skal nemlig være sjov og hyggeligt for BÅDE hest og rytter smiley
    Jeg går også tit en hygge tur med min hest, de dage han ikke rides.
    Det er så hyggeligt og jeg tror også det er rart for hesten med andet samvær end bare ridning.

• #12   19. apr 2011 jeg ved ikke helt hvor langt jeg rider men jeg tager en masse forskellige ture da jeg træner op til 25 km i knutenborg på min pony stella smiley

Kommentér på:
Har i styr på hvor langt i rider??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce