Har i styr på hvor langt i rider?? {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften, hentyder til, har i styr på hvor lange jeres rideture er??
Eller er det ikke noget, som er så vigtigt for jer??
Personligt holder jeg som regel styr på, hvor lang den rute jeg skal ride er. Bruger et online program til, at opmåle mine rideruter.
Hvis jeg har redet en ny rute, så måler jeg den altid op, når jeg kommer hjem.
Gør det for, at kunne holde øje med hvor hård ruten vil være for min hest, samt for at kunne planlægge ruten, så jeg ikke behøves at ride forkert.
Synes også selv, at det er fedt at kunne holde styr på, hvor langt man rider, fordi det sammenholdt med tiden det tager, siger noget om hvor god hestens form er.
nov 2009
Følger: 60 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 163 Svar: 1.346
Kunne godt være jeg skulle tjekke.
jun 2007
Følger: 43 Følgere: 54 Heste: 4 Emner: 20 Svar: 132
jan 2005
Følger: 129 Følgere: 129 Heste: 11 Emner: 107 Svar: 1.064
jan 2009
Følger: 80 Følgere: 80 Heste: 2 Svar: 21
nov 2009
Følger: 270 Følgere: 288 Heste: 1 Emner: 13 Svar: 128
jul 2008
Følger: 110 Følgere: 98 Heste: 9 Emner: 4 Svar: 54
ellers er det ikke noget jeg tænker så meget over, for der er jo forskel på hvordan hesten er fra dag til dag, og det er også meget meget forskelligt hvor jeg rider henne på tur, har minimum 15 tur ruter jeg kan ride, men der er så meget forskel, og ved heller ikke hvordan jeg skulle måle de ruter jeg rider, for noglegange er det ikke rigtige ruter der rider jeg bare og ja..
holder ik styr på det
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 97 Svar: 893
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 883
Jeg ændrer selvfølgelig også min rute, efter pludselig indskydelse når jeg ser en sjov sti eller andet i den stil.
Så det er ikke fordi jeg er total kontrol freak eller noget i den retning
Måler bare ofte nogle forskellige ruter op, så jeg på forhånd har en ide om, hvor lang turen bliver. Hvis jeg ændrer ruten, så har jeg trods alt alligevel en ide, hvor lang den endte med at blive.
jan 2011
Min hest han kender plantagen vi rider i, meget bedre end jeg gør. Da han var ung blev han nærmest tilredet i plantagen, så han bare finde rundt.
Det gør han nogen gange for lov til at bestemme vejen (fyfy ;-)) det kommer der dælme nogle spøjse ture ud af nogle gange.
I dag førte han mig igennem diverse sjove næsten usynlige stier med lavthængende grene og små vandløb...
Da vi endelig fik os rodet ud af det, kom vi til den fineste bakketop med den fedeste udsigt
Han har altid fuldstændig styr på retningen, han`s GPS tager bare ikke det store hensyn til, om der rent faktisk er en sti eller ej
jan 2011
Jeg går også tit en hygge tur med min hest, de dage han ikke rides.
Det er så hyggeligt og jeg tror også det er rart for hesten med andet samvær end bare ridning.
dec 2008
Følger: 105 Følgere: 87 Heste: 5 Emner: 92 Svar: 647
Har i styr på hvor langt i rider??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside