{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Sikkerhed er fanme vigtigt! {{forumTopicSubject}}

For helved I skal fanme huske ridehjelmen! Husk at rid med hjernen ikke med røven. For 2 dage siden var der en som gallopperede forbi mig og min hest, hun var fuldstændig bevist om at der var en anden hest også. Jeg havde lige været nede på stranden og dyppe Shaggys hove lidt, så rider jeg op til sommerhusene fordi der er en sti, det skal lige siges jeg ingen sadel har på pga at saltvandet. min hest skal godt lide at pjaske i vandet. Men så kommer hende der i fuld galop ud over stranden og de ser lidt vildt ud og jeg tænker hold da op, kan hun styre den hest?! Så får hun den pisse smarte ide at hun skulle da op på den samme sti som mig i fuld galop og jeg sidder der på min hest som tripper lidt op fordi han kan hører hovslagene komme tættere og tættere på, jeg ved egentligt godt at det ville gå galt men håber på det bedste. Så suser hun lige forbi kunne mærke hun red forbi og nu bliver Shaggy rigtig op at kører. Jeg får ham bakset ned igen og hun rider videre så vil jeg klappe ham fordi han ikke løb med også tager fanden fat i hesten også laver han et hop frem jeg falder af og han træder mig lidt midt på ryggen, det der forbløffer mig mest er at han blev stående hos mig, Han løb ikke med. Jeg troede jeg var faldet ned på en sten men opdager at jeg ligger på maven og er ingen sten er, så tænker jeg fuck han har bare ikke lige trådt på mig men det havde han, han bliver lidt vild igen og derfor der vælger jeg at hoppe op igen. Først da jeg var oppe og nået et godt stykke med en hest som der er fuldstændig oppe at køre, der kigger hun tilbage, jeg sidder og har de vildeste smerter som nogle kan tænke sig jeg havde løst til at sætte i galop og gå op og sparke hende af og det værdste var hun var en voksen dame! smiley
- Jeg har kun forstuvet rygsøjlen.
- Det jeg gere vil diskutere er hvis skyld er det `?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikkerhed er fanme vigtigt!
Kommentér på:
Sikkerhed er fanme vigtigt!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce