2 billeder søger lidt respons {{forumTopicSubject}}
Ja, eller bare en venlig kommentar.
Jeg var til fest i sidste uge hjemme hos en af mine veninder, hvor jeg tog en masse billeder (bare alm. snapshots, hyggefotos, dog med mit spejlrefleks), men der var ét som jeg synes virkelig er godt, på en eller anden led, men jeg vil gerne hører jeres mening, da I jo er lidt udenforstående, og derfor ikke tænker på situationen men billedet (det tror jeg nemlig jeg gør lidt).
(link fjernet)
Nu er det her jo en model-gruppe, så jeg vil da også lige hører hvad I synes om dette billede:
(link fjernet)
Billedet er taget i samme anledning som det andet, bare alm. snapshot, men jeg synes nu at det blev ret godt alligevel.
dec 2008
Følger: 105 Følgere: 87 Heste: 5 Emner: 92 Svar: 647
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 66 Heste: 4 Emner: 267 Svar: 2.760
jan 2008
Følger: 99 Følgere: 203 Heste: 4 Emner: 433 Svar: 2.550
maj 2009
Følger: 55 Følgere: 61 Heste: 1 Emner: 163 Svar: 471
Hvis det skulle have fungeret for mig, skulle du have meget mere luft i bunden af billedet og drengen til venstre skulle ikke være gemt bag hendes hår. Små detaljer, som desværre ødelægger billedet for mig.
Andet billede er faktisk ret godt, når man tænker på, at det er et snapshot. Meget elegant billede med nogle flotte skæve linjer.
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
2. Ligner et amatør vi-leger-model billede, pæn model, men heller ikke mere end det.
nov 2010
Følger: 16 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 149 Svar: 889
men nummer 1 er mega GODT:D
2 billeder søger lidt respons
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside