{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

HJÆLP, HVAD VILLE I GØRE?:-( {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.. LÆS VENLIGST DET HELE, HAR BRUG FOR SÅ MANGE SYNS PUNKTER SOM MULIGT, TAK..

Jeg er blevet stillet i en meget meget dum situation. Jeg havde lånt en dyr sadel af mig ridelære, som jeg senere skulle købe. Da jeg så en dag kommer derud, ser jeg der er ridset i sadlen, og bliver meget meget ked af det, da det ikke var min. Jeg spørger selvfølgelig alle der var derude, om de havde været inde i sadelrummet (altså om de har set noget) eller om de har hørt noget.. Så er der så en, som har misforstået det jeg sagde, og åbenbart har fået sagt noget til hendes mor, som ikke er rigtigt..

Idag da jeg kom derud, og var på vej på fold med min, og en venindes hest, kommer moderen hen til mig, og råber en masse lige op i hovedet på mig, hun sagde blandt andet;
At jeg var en raftkæfted kælling, at jeg skulle skride ud på marken og skamme mig, også siger hun, at jeg har beskyldt hendes datter for at have ridset i min sadel (jeg har spurgt hende, ligesom ALLE ANDRE). Hun siger at en af mine veninder og jeg ejer hele rideskolen, og det vil få konsekvenser for os. Også spørger jeg, om jeg skal forklare hvad der faktisk var sket, også råbte hun at jeg skulle holde min kæft. Og hun sagde jeg gik og underkurede alle.

Jeg synes virkelig ikke det kan passe at en voksen dame skal stå at råbe sådan af en 13 årig pige. Det skal siges at vi stod over foran stalden, og en over på den udendørs ridebane kunne høre alt, ca. 50-70 m. ALLE DERUDE HØRTE DET... det var så pinligt, og jeg er så ked af at hun misforstod det..

- HVAD SKAL JEG GØRE?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP, HVAD VILLE I GØRE?:-(
Kommentér på:
HJÆLP, HVAD VILLE I GØRE?:-(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce