{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

ADMIN: NU ER DET NOK!! *SKAL LÆSES!* {{forumTopicSubject}}

SKAL LÆSES!

Jeg er godt sur lige nu ..
Idag har jeg slettet 7 indlæg, pga. at de ikke overholder reglerne! Der burde sådan set slet ikke være noget der ikke overholdte kravene! Det er de allersimpleste regler jeg har lavet, og alligevel bryder I den hele tiden, gang på gang. Flere af jer har lavet disse slags indlæg op til 3 gange, og det er bare ikke iorden, når i får en advarsels-besked første gang! Jeg vil jo ikke slette nogle af medlemmerne herinde, da jeg synes det ville være så trist, bare fordi at nogle tumper ikke kan overholde reglerne. I gør det pænt surt for mig, når jeg skal sidde og tjekke hele gruppens indlæg igennem hver dag, for bare at finde endnu flere af disse ulovlige emner.
Kan, I som gør det, ikke nok stoppe? Næste udvej er nemlig, at jeg bliver nød til at begynde at slette alle som skriver disse indlæg, for jeg gider det bare ikke mere.
Det er så træls.

Så hvis vi kan lave en deal om at det stopper nu, ville jeg blive super lettet..

I får lige reglementet, så i <b> ikke </b> glemmer det igen!
(dem som er lavet med tyk skrift er dem som tit ikke bliver overholdt!)

Omkring indlæg:
1. <b> De skal omhandle Justin Bieber, kun i tilfælde som kriser, som dødsfald i familien el. lign., er det tilladt.
Emner omkring heste bliver slettet omgående. </b>
2. <b> Sigende overskrift, ingen overskrifte som '':)'', ''!!!!!'', ''haha!'' </b>
3. Ingen fights! Selvfølgelig må i gerne diskutere lidt omkring et emne, men kommentare som indeholder grimt sprog, nedgørelse på andre, eller decideret hade-kommentare bliver øjeblikkeligt slettet!

Opførsel generalt:
1. Vær en ægte belieber, og støt hinanden herinde.
2. Intet grimt sprogbrug, eller diskriminering.

Reklame i gruppen:
1. <b> Det er STRENGT forbudt at reklamere med egne grupper, hjemmesider, og lign., da det ikke er det gruppen er lavet til. </b>

- Hvis jeg skal uddybe det mere, så folk ikke er et sekund i tvivl om reglerne mere, betyder regel 1:
Ingen emner, om Twitter, kun hvis det er noget som Justin har skrevet, ikke noget med ''Please follow mig'', som der er mange der hele tiden skriver.. Ingen indlæg med spørgsmål til hvor du fx. køber en lilla cap, da det ikke er noget som man kan bruge, hvis man vil læse nyheder om Justin. Og INGEN reklamer for dine Facebook-grupper, HG-grupper, konkurrencer og lign., medmindre du har min tilladelse!

Regel 2:
Der er SÅ mange indlæg med overskrifter som ''Haha se den'', '':-('', ''!!!!xD'', ''Justin.'' osv. og det er SÅ irriterende at spile sin tid på at læse det. Så stop med det!

Omkring reklame:
Som sagt i regel 1, INGEN reklame om dine ting i gruppen, medmindre du har min tilladelse! Det er da ikke så svært at forstå?:-)

- Nu skal i ikke se mig som en eller anden gammel sur svamp eller noget, bliver bare pisset rigtig meget af, når jeg har skrevet det her SÅ magne gange, og at det så stadig ikke bliver overholdt.. Så please? Stop det nu smiley

Love, Sille :-*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ADMIN: NU ER DET NOK!! *SKAL LÆSES!*
Kommentér på:
ADMIN: NU ER DET NOK!! *SKAL LÆSES!*

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce