{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

ked af det...lorte lærer.... {{forumTopicSubject}}

hej allesammen smiley
har lige brug for at komme ud med det her:

i Fysik/kemi havde vi en super dygtig lære! men nu er hun gået på barsel IGEN ;(
så vi har fået en vikar (YAHUU), men problemet er, at hun kan ikk få klassen til at holde kæft og hun taler om noget der bare går ind af det ene øre og ud af det andet!
altså, F/K er ikk y-faget, men er sku rimlig sur lige nu!!!

vi havde prøve i dag om radioaktivitet, og i de 3 prøver vi havde med gamle lærer fik jeg 12, 12 og 10 i karakter! også ser man ens karaketer i dag.....4!!!!!
et fucking 4 tal! fuck jeg blev sur! ja ok, et 4 tal, men når man plejer at få 12 og 10 blæev jeg sku rimelig pissed! ;(

og vi skal til eksmen om 2-3 mdr.!!! jeg dumper sku da totalt hvis vi kommer op i nogle af vikarens emner!! :i

er bare så skuffet/ked af at vores gamle lærer vlagte at blive gravid NU! og at skolen ikke fadnt en ordenlig vikar SOM KAN TALE DANSK!!!! hende her kommer fra et eller andet mærkeligt land (siger mærkeligt, da der med garanti heller ikk er nogle af jer der ved hvad land det er, men kan ikk huske navnet) sp fatter bare ikk en skid i hendes timer!!!!!

før var F/K eksamen bare noget der skulle overstås, nu har jeg mareridt om den!!!!

skulle bare lige ud med det :i

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ked af det...lorte lærer....
Kommentér på:
ked af det...lorte lærer....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce