784 visninger
|
Oprettet:
1 måned og 1 uge til termin..... {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg har to hopper som skal fole i år, Aija har 14 dage til termin og Chanel har 1 måned og 1 uge til. Men Chanel har meget mere yver end Aija og virker mere udviddet bagtil. Chanel er første gangs folende, så er det fordi det tager længere tid for hende at gøre sig klar? Aija har fået et føl før.
apr 2009
Følger: 24 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 10 Svar: 21
min den fødte en dejlig lille dreng igår morges
jun 2006
Følger: 143 Følgere: 151 Heste: 29 Emner: 55 Svar: 1.896
men min hoppe som har to måneder til termin er også begyndt og sætte yver nu, så nogle begynder tidligt, og andre kommer det først lige op over, så bare rolig, hun skal nok danne det nødvendige yver inden foling.
sidste år folede min ene hoppe 17 dage før termin, på hendes yver lignede hun ikke en der var lige oppe over, men heldigvis havde jeg lige givet hende alarmen på da hun før har skulle have hjælp pga føllet lå forkert.
der kom et fint sundt føl, så nogle gange kan de overraske en, og lad dig ikke snyde af yveret ikke er så stort.
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 234 Svar: 797
Lige pludselig gik det bare så stærkt med hendes yver, og jeg begyndte at tænke på om det måske er fordi der var tvillinger, for da hun blev scannet blev hun scannet tom, men var så drægtig alligevel.. Men jeg holder bare godt øje med dem begge og håber det bedste Tak for jeres svar
1 måned og 1 uge til termin.....
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside