{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Unghest efter gammelhest {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har fire hopper :b en på 1år, 5år, 9år og 23år.. lidt i alle aldre.
Når men min hoppe på 5år bliver ved med at jagte hende på 23år. Hun har gjort det siden starten af december, ind imellem går de fint, men lige så snart hun bliver lidt legesyg, styrter hun hen til hende på 23år. De er slet ikke gode venner..
Vi har nu prøvet at adskille dem, så hende på 1år og hende på 23år går sammen, og de to andre går sammen. Det går fint nok. Men det bliver lidt trælst til sommer når vi skal på ferie og de skal på døgnfold.
Vil det være en idé at sætte hende på 5 og hende på 23år sammen? Er der noget man kan gøre?
eller må man bare indse at de ikke kan sammen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Unghest efter gammelhest
  • #1   2. apr 2011 De står ved siden af hinanden inde i boksen, men det har ikke rigtig hjulpet noget.
    Det med at trække dem ved siden af hinanden tror jeg ikke føre til noget godt, lige så snart de er tæt på hinanden begynder de begge at vende bagparten imod hinanden og sparke. Den 5årig får lidt de to andre med til at jagte hende på 23år, så jeg tænker lidt om man skulle prøve at sætte kun de to på fold sammen. for at se om de kan få gjort op hvem der skal bestemme. De er i hvert fald ikke enige om nu hvem der skal bestemme af de to.

• #3   2. apr 2011 Syns ikke lige man kan kalde det for at de leger, min 5årig jagter hende og får de andre med på den. Og hvis den 25årig bliver klemt lidt op, så stormer hun igennem hegnet, og så er alle heste ude.. så det er rigtig træls..

• #4   2. apr 2011 * 23årig, i stedet for 25årig smiley

• #6   3. apr 2011 Den på 23år fik vi i november, så den er den nyeste i flokken, så det er nok derfor. Men hende på 5år har ikke været vant til at bestemme før, så hun har nok lige set chancen til at bestemme over den gamle. For det er min hoppe på 9år der bestemmer over dem alle sammen.
    Men nej det har bestemt ikke rart at se. Lige pt har vi dem skilt nogle dage og andre dage har vi dem alle sammen sammen. Men vi overvejer lidt at sætte den 5årig og den 23årig sammen, kun dem sammen, i et stykke tid. For at se om de så ville kunne finde ud af det. Men nu må vi se hvad vi gør..

Kommentér på:
Unghest efter gammelhest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce