{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

Fra bid til intet bid...?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har altid gerne ville ride uden bid og med min nye hoppe, så ville jeg gerne begynde her... Jeg red en del med grime og træktov på min gamle hoppe, men hun kendte mig jo...

Når jeg nu skal lære en helt ny hest at gå fra bid til uden bid.. hvordan gør jeg det bedst..?

Jeg har kun et krav fra min hoppe, at hun stopper når jeg siger stop.. det er det aller vigtigste punkt for mig..

Min hoppe har i en periode gået hos har rystet på hoved hos tidligere ejere og de har fået ordnet tænder på hende (de var MEGET slemme).. Da jeg, efter at have fået hende hjem, gave hende bid i munden følte jeg, at hun ændrede humør og blev sur.. Jeg tror hun forbinder bidet med smerte og derfor vil jeg gerne kunne ride hende uden bid...

Jeg er ikke konkurrencerytter og jeg vil højest starte nogle distancestarter, hvor det er tilladt at ride uden bid.. men til kåring, følskue, Roskilde Dyreskue og Store Hestedag der skal hun have bid i munden - dog det mildeste, som jeg kan finde...

Så.... Jeg søger om råd til, hvordan man går fra styring med bid til styring uden bid... og hvilket bid, som vil være det mildeste...??

Håber I kan hjælpe mig... smiley

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Fra bid til intet bid...??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce