{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.893 visninger | Oprettet:

Nonfirmation, gaver {{forumTopicSubject}}

Hej alle dejlige mennesker i denne gode gruppe!(-:

Jeg skal nonfirmeres, her om ca 3 måneder og min mor vil derfor ha at jeg begynder at skrive en ønskeliste.

Men jeg har ingen ideér?? - jeg har skrevet penge, gavekort, tasker, cd'er, hesteting og smykker på, kan i komme på andet? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nonfirmation, gaver
  • #1   25. mar 2011 Katrunte vester. ; Jeg har allerede 3 kameraer, så sys ikke jeg har brug for flere, jeg har skrvete diverse smykker på min ønskesedl og går ellers ikke med smykker, har lige fået ny computer(har fire nu), har lige fået 3 nye glattejern i julegave og på skiferie, har allerede fået alt den make up jeg kan bruge og har altså lige ryddet ud i min skuffe og det flyder over alt på mit værelse xD Jeg synes ikke tøj er så god en idé, for så skal meget af det jo byttes mht størrelse ;/

Nadja; Jeg vil gerne have en fed dag med mine veninder, familie og familievenner og vil gerne feste med alle mine tøser, så jeg synes at det er fedt at kunne gøre det smiley Jeg er ikke kristen og jeg må ikke blive døbt, så synes ogs at jeg fortjener en fest, når det er min fars skyld at jeg ikke blive konfirmeres... Jeg har bw. ingen hest/pony, men part på en og den skal jeg ikke have part på så meget længere, så synes det er dumt at ønske sig en masse til den, når jeg snart ikke rider den mere smiley

• #2   25. mar 2011 • Fænrik & Nadja - Team SER smiley • .
    Altså hvis hun ikke er kristen ville det da også være dybt latterligt at gå op og bekræfte at man er kristen?
    Et eller andet sted er det da også noget pjat at man for gaver bare for at gå ind i kirken og bekræfte hvad man tror på? Hvis man virkelig er kristen bør det jo slet ikke gå ud på gaver, fest, blå mandag ovs.
    Det var min mening smiley

Men nu til sagen smiley
    Kamera, Computer, Cykel, Tøj, Tasker, Smykker, Make-up, Tv, Dvd film, Cd'er, Rytterting (hvis du skal fortsætte med at ride), Sko, Penge, Ting til værelset, flere penge! smiley xD

• #3   26. mar 2011 Julie; Har lige fået nyt tv hos min far og er rigtig glad for det hos min mor, som jeg fik udskiftet for et par måneder siden :b Ny cykel, det får jeg til sommer (det er ikke sådan noget man ønsker sig i min familie, jeg får bare ny nå rjeg trænger (; ), men tak, har skrevet nogle dvd'er og cd'er på og en masse penge self smiley

Katrunte vester: Jeg får bare hvad jeg har brug for smiley først fik jeg en stationæri starten af 2010, så en bærbar august og en til i september og så en ny i denne måned, fordi at den fra september er rigtig dum!): så den har min mor lige afleveret tilbage, så kun 3 nu (;

• #4   27. mar 2011 Okay smiley
    Var i præsis samme situation som dig da jeg skulle konfirmeres, jeg får også ny cyke, tøj, smykker ovs. Når jeg trænger :b
    Så er det jo ikke nemt at finde på noget at ønske sig :b

• #5   27. mar 2011 Katrunte: Kameraer, det skal jeg bare have! smiley Har et lille til rejser/lejrture og et stort til rideskolen/fritiden og stort til alt muligt stort :b Jeg har 3 glattejern fordi at jeg har et hor min mor, et hos min far og et til rejser og til når jeg lige har fået farvet hår, som gør at farven ikke går ud (: og har lige fjernet min stationære, fordi at jeg næsten aldrig brugte den smiley så har kun 2 computere nu (;

Julie: Præcis! xD Det er mega svært at finde noget at ønske sig, når man har det meste man har brug for! (;

Kommentér på:
Nonfirmation, gaver

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce