{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vandkop
  • #2   10. mar 2011 Lig evt. lidt mad i så lære han jo på den måde at der kommer vand ud når han trykker (:

• #3   10. mar 2011 min plag kan heller ikke, så følger lige med.. smiley

• #4   10. mar 2011 Jeg prøvede at ligge en gulerod der ned i dag, med han får fisket maden op uden at trykke på "knappen" for at der kommer vand ud... ? smiley

• #6   10. mar 2011 Nej jeg har ikke sat nogen spand til ham, fordi jeg netop gerne vil ha' at han lærer at drikke af vandkoppen smiley

• #7   10. mar 2011 som Marie B skriver, så får min plag også hurtigt fat i gulerodden jeg ligger helt inde ved 'trykkeren'.. synes det er træls smiley

• #8   10. mar 2011 Ja nemlig ~ Chicago & Mai ~, Min hest er super madglad, og han er snedig. tager bare maden uden at trykke på "knappen"...

• #9   10. mar 2011 Ved mine har jeg også bare ladet vandkoppen være fyldt med vand og så har de tilsidst selv fundet ud af det : )

• #10   10. mar 2011 lig noget som hen rigtig godt kan lig i vandkoppen ind til trykkern er ikke expret det var bare et forslag smiley

• #11   10. mar 2011 Jeg har haft fyldt vandkoppen op hver aften inden jeg gik, så han har haft vand, og så har jeg langt lidt mad i...

Så i syns stadig bare jeg skal fortsætte med de to ting og så tror i at det kommer af sig selv smiley ?

• #12   10. mar 2011 ja prøv det

• #13   10. mar 2011 Har ikke haft en hest der ikke har fundet ud af det, så det skal nok komme : )
    Er du sikker på den ikke allerede drikker af den uden du ved det ?

Bliver det ikke klamt når i putter mad i vandet ?
    Ved i hvertfald sådan en som min gamle Alex tømmer aldrig vandkoppen,den er altid fyldt fordi han trykker på knappen imens han drikker selvom den er fyldt.
    Men de 4 andre af mine tømmer koppen inden de trykker, så det er lidt forskelligt fra hest til hest.

• #15   11. mar 2011 Jeg har ikke sat nogen spand der ind, og den er ikke fyld når jeg kommer, der er lige 1 lille cm tilbage.
    Hvorfor er det i siger man skal fylde den op med æblejuice smiley ?

• #16   11. mar 2011 bare rolig det kommer helt af sig selv når han bliver tørstig nok, vi har også vandkopper og har haft nogle heste som ikke kunne finde ud af at drikke af den, men det fandt de hurtig ud af smiley

• #17   11. mar 2011 Jeg har en hest som heller ikke vil drikke af vandkoppen, hun er 6 år nu og hun er bange for selv at trykke den ind, men om morgenen så er hun rigtig tørstig så hvis jeg holder knappen inde så drikker hun gerne og jeg kan liste min hånd væk så hun selv holder knappen imens hun drikker men jeg kan simpelthen ikke få hende lært at trykke selv....det er som om hun er bange for det klik og brus der lige kommer????

Jeg har prøvet alt og hun kan også få mad op uden at trykke, men på folden har vi en som fylder sig selv op når de drikker og den er hun helt OK med meget mystisk!!

• #20   11. mar 2011 kan der være at den ikke er ren eller der er sket et ulykke med ham.

• #21   11. mar 2011 Du kan ligge en godbid ned i vandkoppen også visse ham godbidden, også får han nok trykket på den også finder han ud ad det smiley

KH. Tanja
    - Kik gerne forbi smiley

• #24   12. mar 2011 Min plag på snart 2 år har først for nylig lært at drikke af sin vandkop..
    Jeg købte hende i juli sidste år og fra derfra og til nu kunne hun ikke finde ud af det. og pony som hun er, var hun stædig..
    Hun var lige glad om jeg lagde mad i vankoppen det gad hun altså ikke tage når det var vådt.. Og hun drak også kun det vand man trykkede ud til hende, men det jo ikke nok for en hest kun at få så lidt.. For samtidigt kunne hun ikke finde ud af automaten på folden med vand.. Så ikke meget vand hun fik..

Vi stilte en spand vand ind til hende, så hun hele tiden havde adgang til vand. Og jeg tog hende tit hen til vandkoppen og trykkede på den osv. så hun kunne se hvad det gik ud på..

Vandspanden stilte vi under vandkoppen..

Her til sidst begyndte hun selv at drikke af vandkoppen, men kunne se at hun drak fra spanden når den stod der, fordi det var nemmest. Så nu er spanden fjernet og hun drikker selv af vandkoppen..

Men husk at heste drikker mange liter vand om dagen, og så er det jo ikke nok at den kun får det vi trykker ud til den i vandkoppen. Vi kan jo ikke stå der 24 timer i døgnet..

Så der skal tålmodighed til, så skal den nok lære det..
    For min tog det hvertfald min. 7 mdr at lære det..

• #27   12. mar 2011 Tak til jer alle sammen, det var de samme ting jeg selv havde tænkt mig frem til, men mange tak smiley !

• #28   13. mar 2011 husk den skal have vand på en eller anden måde hvis ikke den kan finde ud af at drikke af koppen kan den jo ikke få vand og bliver dermed dehydreret

Kommentér på:
Vandkop

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce