{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Svær valg! {{forumTopicSubject}}

Jeg står med et svært valg.
Jeg ved virkelig ikke om det er på tide at jeg skal til at sælge min pony, da jeg gerne vil op til stor hest og lidt videre med at starte nogle flere stævner. Men min pony er virkelig mit kæreste eje og jeg er først for gammel til pony når år 2013 starter.
Problemet er bare lidt at jeg er spring rytter og min pony har mest lyst til dressur ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.

Jeg er så bange for at de ture og oplevelser jeg har haft med min pony vil jeg aldrig kunne få med en anden hest og jeg er også bange for at min pony kommer det forkerte sted hen når han bliver solgt.

Det skal så siges at NÅR jeg bliver for stor til at ride stævne på pony skal han alligevel sælges.

Jeg starter på efterskole til sommer og jeg ved ikke om det er bedst at få en "ny" hest med på skolen, hvor jeg ligesom har det år til at lære hesten at kende eller om jeg vil bruge mit sidste år med min pony på efterskolen hvor vi bare kan nyde den sidste stund sammen ?

Jeg ved godt det er min beslutning og ikke jeres, men jeg vil gerne høre hvad i havde gjort hvis stod i samme situration.

Undskyld længden, men håber i gider give en kommentare smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svær valg!
  • #1   11. mar 2011 Jeg ville sælge pony'en!

    Nu har selv haft det sådan, da jeg havde min gamle pony (Ida), hende havde vi selv avlet og redet til og det hele, så hende havde vi jo haft altid, men hun var en begynder hest, og det var bare for lidt til mig når vi kom længere hen. Så jeg fik 2 andre heste ved siden af, så der havde jeg altså 3 heste, men vi besluttede som at sælge hende fordi jeg også syntes det var synd at jeg skulle blive "sur" på hende når hun ikke lige gad at springe den der fuck*** 1 meter. Det var jo ikke fordi hun ikke kunne, men fordi hun ikke havde løst!! Så i 2008 solgte vi hende og hun er ved en rigtig sød familie nu..!

    Jeg ved godt at det er skide svært, men jeg syntes det er værst før man har solgt dem, jeg var pisse ked af det mange dag op til, men da dagen ligsom havde været der og hun var væk ... Jaaa, der tænkte man ikke rigitgt over det .. (Ikke fordi jeg havde glemt hende ..!!

    Hvis man vil komme videre i sin ridning, er man nød til at gøre sådan noget..! Det er skide svært med nødvendigt..!

    Jaa..! Det er jo din egen beslutning, men hvis jeg skulle sige det, syntes jeg at du skulle sælge pony'en og få dig en hest! :]

    --- Håber heller ikke mit er for langt .. Hihi


Kommentér på:
Svær valg!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce