Total irriterende ridetur.. -_- {{forumTopicSubject}}
Bliver lige nød til at komme ud med min fustration efter dagens ridetur.. -_-
Som skrevet i tidl. indlæg skulle jeg have taget salgsvideo af Linette i dag.. Var lidt spændt på hvordan det ville gå, da hun nogle dage bare har en rigtig off-dag..
Da jeg hørte navnet på hende der skulle optage, tænkte jeg allerede.. åhh nej, hvis det var hende jeg tænkte på det var..
Det viste sig så, at det så var hende.. Inden hun kom havde jeg haft lidt tid til at varme op.. Og Linette var bare total på tværs.. Ville ingenting, gik imod bidet, smed ryggen, kiggede på alting.. Og selv jeg prøvede igen og igen og igen med overgange, overgange, overgange, så blev hun bare ved og ved.. Så ville hun så tage lidt video og Linette gik helt imod tøjlen..
Så siger hun pludselig, "tror du ikke det ville hjælpe hvis du slap hende lidt fortil?" - søde ven, det er sq ikke mig der holder i tøjlerne, det er dælme hesten.. Og vidste bare hvis jeg gav løsere tøjle, så fik hesten det hun gik efter og det bare ville blive værre.. Og ganske rigtigt.. Det blev bare langt fra bedre.. -_-* Så siger damen så.. "Skal jeg lige tage en runde på hende?" Som om jeg bare var en total nybegynder ovenpå den hest.. Arh blev så sur.. Ved bare i morgen, så er hun total smørhest igen, men hun bare har sine dage, hvor det ikke lige hænger sammen..
At der så skal stå sådan en på midten og tro hun bare lige ved alt om hesten, første gang hun ser den, og snakker til en som om man overhovedet ikke ved hvad man laver..
Sorry det blev lidt langt.. Ville bare lige ud med det.. Siger og er total indebrændt!
jul 2008
Følger: 116 Følgere: 108 Heste: 3 Svar: 404
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 1 Svar: 1
maj 2008
Følger: 109 Følgere: 104 Heste: 2 Emner: 56 Svar: 739
Det er bare der de skal lukke røven .. (: (undskyld sproget)
Total irriterende ridetur.. -_-
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside