{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

Adminstrator-besked! - helt ærligt.. {{forumTopicSubject}}

Okay, nu er der simpelthen for meget diskussion i den her gruppe, så det ikke er særligt behageligt mere.
Jeg beklager at jeg også har været med til at diskutere, og jeg håber i andre også vil stoppe nu.
Jeg synes det er gået meget over kanten, alt det her med Selena og Justin.. Folk er blevet uvenner herinde, og det synes jeg ikke særlig fedt..
Nu tror mange af jer at nogle af hos ligefrem hader Justin eller Selena, fx. mig, fordi at jeg fik sagt nogle ting, som jeg også har fortrudt nu.

Jeg hader hverken Selena, Justin, ELLER Jelena. Jeg elsker stadig Justin, og støtter ham stadig. Jeg har ikke andet imod Selena, end at jeg synes at hun har ændret Justin for meget. Og med hensyn til Jelena, har jeg det fint med det er sammen, jeg er rigtig glad på deres vegne, men har samtidig virkelig ondt af at de har det så hårdt med hensyn til haters og pressen. Jeg ville ønske alle bare kunne lade dem være i fred, og bare lade dem være et lykkeligt kærestepar. Så kunne man også håbe på, at Justin ville blive mere sig selv, når han ikke bliver så presset af alt paparazzi'en og haterz'ene. Men lige nu er det åbenbart bare et kæmpe kaos omrking det hele Jelena-ting..
Men i hvertfald, så vil jeg ikke have at i lige pludselig begynder at tro, at jeg ikke kan lide Justin mere. Det eneste jeg siger, er at jeg savner den gamle, fjollede, glade Justin, og ville ønske at han snart ville komme ud af den her falske facade, han har gang i. Men jeg vil altid støtte ham, og altid elske ham..

Men kan vi ikke for en gangs skyld, bare stoppe alle de hadefulde emner omkring Selena og Justin, og bare slutte fred omkring dem, og være glad på deres vegne? På forhånd tak.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Adminstrator-besked! - helt ærligt..
Kommentér på:
Adminstrator-besked! - helt ærligt..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce