køb af brugt vaskemaskine? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg står i en uheldig situation hvor min vaskemaskine muligvis er gået helt i stykker.
Jeg bor sammen med 2 andre og vi er alle studerende og købte i december vaskemaskinen af vores naboer for en slik da de skulle flytte og ikke skulle have den med.
Vi ved ikke hvor gammel den er og har heller ingen papirer på den.
Der er ingen grund til at få den ordnet hvis det koster for meget for så kan vi jo lige så godt købe en "ny" brugt maskine. Det er dog noget jeg finder ud af når jeg har snakket med firmaets kundeservice.
Men hvad skal man være på vagt over når man køber en brugt vaskemaskine? Og hvad er en fair pris?
Hvor gammel kan en vaskemaskine egentli blive?
Jeg ved absolut intet om vaskemaskiner så er på helt bar bund. Jeg ved dog at vi ikke har råd til at købe en ny da vi ikke har så mange penge.
Nu er det jo ikke sikkert det bliver aktuelt men sådan nogle ting er altid gode at vide!
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 12 Svar: 111
En vaskemaskine kan blive så gammel som indholdet tillader
aug 2007
Følger: 58 Følgere: 56 Heste: 17 Emner: 34 Svar: 338
Tjek at den er pæn vedligeholdt, altså i sæbeskål, slange og trevlesi
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 12 Svar: 111
Her er der lidt forskellige vaskemaskiner
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 108 Svar: 406
Jeg har nu snakket med AEG's kundeservice og det lyder til at et besøg af en service medarbejder hurtigt kan løbe op op over 1000 kr hvis man takker ja til at få fixet det der skal fixes.. plus prisen for reservedelen. Så det kan jo godt løbe op på de 1500 kr hvis ikke mere.
Hvis vi takker nej til at få det repareret vil besøget så koste 650 kr (uden moms)
Så enten skal vi jo få det ordnet ellers skal vi købe en anden for de penge. Under alle omstændigheder ville det koste 650 kr for at finde ud af hvad der er galt og om det kan betale sig at få det ordnet men hvad nu hvis det bare er en pakning der skal skiftes eller noget..
Nogen gange er det simpelthen bare så besværligt.. Vi har ikke nogen bil så det er jo heller ikke noget der gør det nemmere
Hvad ville i gøre?
aug 2007
Følger: 58 Følgere: 56 Heste: 17 Emner: 34 Svar: 338
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 108 Svar: 406
Vi fik igennem vores gamle nabo en kontakt som gerne ville komme ud og se og vupti. For kun 400 kr har den fået nye kul og virker som en drøm igen!
køb af brugt vaskemaskine?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside