{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Pris på 3års dame ;) {{forumTopicSubject}}

Vi bliver nødt til at skære i antallet af vores heste, da min farmor jo ikke bliver yngre og min skole tager ufatteligt meget af min fritid smiley
Dem vi skal af med er Vera, Skygge og Juvel da vi ikke bruger dem til andet end hyggeheste og som foldkammerater til de andre.
De to gamle har jeg priser på, men jeg ved ikke med Juvel, så tænkte I evt kunne hjælpe mig med det.

Hun bliver 3 år i år, deltog sidste år i Føl og plageskuet og til Landsskuet i Herning. Hertil opnåede hun i Herning 22 point og til føl og plag fik hun karaktererne 8877 helhed 8.
Hun har 2leddet tavle og vil derfor avle de krævede 3 led. Hendes far er super amha hingsten MH Tuffs Touch Of Class og hendes mor er vores egen hollandske hoppe Kawos Vera.
Hendes søster Søglimts Yavu har taget adskillige titler som bedste 2års og 3års og senior hoppe.

Juvel selv eller Søglimts Touch Valuable Jewel som hun hedder er en skøn hoppe, men hun har egne meninger derhjemme. Så hun er noget af en opgave, men når vi er i byen er hun det sødeste!
Hun er en hest med stort potentiale der bare skal udnyttes, jeg har desværre ikke tiden dertil smiley

Er der mere I vil vide for at bedømme hende?
Hun kan ses her:
http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=75922

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på 3års dame ;)
Kommentér på:
Pris på 3års dame ;)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce