{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Står uroligt {{forumTopicSubject}}

Hej

Min Frede er begyndt at slå med hovedet når jeg skal have hovedtøj på ham
Da han gik på friland var det aldrig noget problem, vi kunne sagtens give ham grime på ude på marken og han stod stille når han fik hovedtøj på
Nu står han på rideskole og er begyndt at smide hovedet rundt og søge ned når han skal have hovedtøj på, så jeg skal hive hans hoved op igen og kæmpe med at få det på

Det er også slemt når jeg skal spænde det op igen, efter ridning
Jeg har spurgt efter råd og det eneste jeg kan få er at slå ham på bringen og trække ham op når han søger ned og trække ham ned når han så slår op med hovedet, eller slå ham på hovedet når det ikke bliver holdt stille...jeg vil gerne have andre valgmuligheder!!

Det er vigtigt at han står stille med hovedet, jeg har små børn med i stalden og de kan simpelthen komme slemt til skade hvis han smækker sit hoved ind i deres.
Lige nu er det sådan at jeg beder dem gå lidt væk imens han får hovedtøj på, men det er en kamp uden lige :.(

Det er ikke mange dage siden at problemet ikke var der, kan det være pga fikseringen fra begge sider, som de står på en staldgang eller hvad tænker I?

Undskyld det blev langt, går mig sku på...

Kh Pernille

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Står uroligt
  • #1   20. feb 2011 Måske har han ondt?(:
    - Ved ik smiley

• #2   20. feb 2011 jo måske er det stress, men han har nu stået der en måned, så det viser sig lidt sent så...men måske pga han stod med alle skolehestene og ingen af dem han står på fold med ?

Vil du bare ignorere det så?
    Det er jo svært når jeg står med hænderne om ham og skal til at give hovedtøjet på eller står og skal binde det op, så får han vel succes med adfærden: at jeg står stille (dropper at få det på ham)

men omvendt så får han det jo ikke af, hvis jeg stopper i den situation, så der vil det nok være godt, bare at stå stille til han står stille med hovedet, så¨rose og låse det op og ind med en guf. TAK, det vil jeg gøre

men i på-situationen?
    måske skulle jeg klikker-træne den, så han bliver forstærket INDEN han når at gøre noget med hovedet..

flere tanker er velkomne

Kommentér på:
Står uroligt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce