{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Groundwork med stor hest {{forumTopicSubject}}

Hej HG,

Jeg skal måske til at låne en stor hest på 1.72. Og jeg vil super gerne lave noget jordtræning med den.
Er der nogen er jer der har erfaring med jord træning af så store heste? Eller er det nøjagtigt det samme som med små ponyer..? Skal man være mere varsom eller noget..? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Groundwork med stor hest
  • #1   19. feb 2011 Jeg har altid undret mig lidt over skrønen om at man ikke kan jordtræne store heste..

Jeg har godt nok selv en pony, men har trænet store heste og undervist folk med store store heste og har aldrig set det som et problem. Det kan være sværere at gøre sig tydelig hvis det er en hest der springer meget rundt og dominerer meget, men ellers synes jeg ikke det er et problem smiley

• #2   19. feb 2011 Tusind tak for svaret! :o)

Ser nu også frem til hvordan det vil komme til at gå.. :o)

• #3   20. feb 2011 Altså nu er min(e) egne godt nok hhv. 12 og 15 cm mindre - men stadigvæk heste. De bliver begge trænet meget fra jorden - specialt min hoppe på omkring 160cm arbejder jeg rigtig meget med fra jorden (du kan evt se videoer herinde) - jeg synes da personligt ikke det er anderledes at træne en stor hest end en lille hest smiley
    - En hest er en hest, og ligemeget størrelsen har de da godt at at lave noget andet end ridning måske nogle gange om ugen smiley

Knus

• #4   20. feb 2011 Der skulle selvfølgelig stå: jeg synes da personligt ikke det er anderledes at træne en stor hest end en lille <i>pony</i> smiley

Kommentér på:
Groundwork med stor hest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce