{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Hjælp sadle!! :D {{forumTopicSubject}}

Heej alle hestetosser smiley
Jeg står i den herlige situation, at jeg lige har købt verdens dejligste islandske hoppe, som jeg skal tilride her, når vejret bliver stabilt! Hvilket jo selvfølgelig betyder, at jeg skal have mig en sadle. Jeg har kigget rundt omkring på nettet, og jeg er kommet frem til, at jeg gerne vil have en bomløssadle, da de for det første er meget billige, og at jeg udover det gerne vil have en sadle, der passer godt på min hestes ryg osv smiley
men det er første gang jeg køber en bomløs sadle, så jeg ville hører, om der var nogen af jer der har prøvet den sadle, som jeg har lagt et link til smiley
jeg vil der udover sige, at jeg bare er en skovturs og hygge rytter.. som går meget op i horsemanship, og egentlig bare rider, fordi jeg elsker at være sammen med heste, har ikke rigtig stævner osv i tankerne smiley
ved ikke om det er relevant, men ville bare lige nævne det smiley

tror i dette ville være en god sadle for mig?. smiley jeg rider i forvejen meget uden sadle, og jeg har forstået, at man kan mærke hesten meget under sig, og at det næsten er som at ride uden sadle, når man rider med bomløs smiley

jeg håber virklig, at i vil hjælpe mig! smiley for jeg vil rigtig gerne vide, om min ide med denne sadle lyder god nok til mig og min lille nye hyp smiley

Mange varme hestevrinsk Frederikke og Eistla! smiley

(link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp sadle!! :D
Kommentér på:
Hjælp sadle!! :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce