{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Photoshoot (august) {{forumTopicSubject}}

Hejsa. smiley
Dette er så mit første indlæg i gruppens forum, og jeg vil gerne vise fire nyligt redigerede billeder frem.

Jeg regner med, folk i gruppen respekterer copyright! smiley

Billederne er af min gudeskønne kusine fra Polen, som jeg desværre kun ser én gang om året... det er fra det andet photoshoot, jeg havde med hende på to uger i sommers. Billederne er taget oppe i bjergene i Polen d. 5. august. Der var super flot - og lige bagved vores lejligheder løb der en flot flod. Super smukt område, som jeg desværre nok ikke kommer til at se igen, da det er rimelig langt fra hvor, min familie bor, desværre.

Min kusine er 16 år gammel (15 på tidspunktet, billederne blev taget) og er omkring 175 cm. høj og naturligt brun - store, søde brune øjne og langt, naturligt hår. Hun har - efter min mening - totalt modelkrop, men sådan noget interesserer hende slet ikke... desværre. Tror, hun ville kunne nå langt med noget øvelse. Nå.. men nu til billederne... smiley

http://exotique.dk/HesteGalleri/Gosia01.png
http://exotique.dk/HesteGalleri/Gosia02.png
http://exotique.dk/HesteGalleri/Gosia03.png
http://exotique.dk/HesteGalleri/Gosia04.png

Vil da gerne have respons, men altså... helst ikke på modellen, da jeg ser hende én gang om året, og at jeg så skal forklare hende tingene på polsk, hvilket jeg IKKE kan! Haha.
Tja, så er der vist ikke mere at sige... smiley

Hilsen
Anna

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Photoshoot (august)
  • #3   17. feb 2011 Tillykke med dit første indlæg i gruppen! Meget flot og skønt emne med skønne billeder smiley

Jeg er enig med Amf, en dejlig ro og naturlighed i billederne og jeg synes også at din kusine er en flot pige. Meget romantiske billeder, som passer til den svage latino aura der hviler over hende. Billede 2 og 3 er jeg virkelig vilde med, men billede 2 er absolut mit ynglings! Jeg elsker ganske enkelt alt ved det billede! Dét jeg elsker særligt meget er modellens dejligt afslappede og rolige holdning, og den fede position og brug af scenen! Tøjet er fedt og farvetemp. på billedet får mig til at tænke på (og glæde mig sindsygt meget til) sommer! Jeg tror faktisk at billede nr. 2 er ét af de bedste model-billeder jeg har set herinde, og som jeg synes sagtens kan måle sig med de professionelle! Ekstremt godt arbejde, både til dig og din kusine! smiley

Jeg har faktisk ikke noget kritik til dig, andet end en bøn til dig om endelig at tage flere af den slags billeder, som nr. 2! Så ville jeg blive meget glad smiley

• #4   17. feb 2011 Tusind tak! smiley

Anna-Sophie, man bliver jo helt overvældet af al den ros.. haha.. smiley jeg skal gøre et forsøg, men jeg kan jo desværre ikke få fat i så lang og flot model mere end én sølle gang om året.. haha.. - og naturen synes jeg også er svær at finde i Danmark.. hm? smiley

Tak for responsen. Det kan jeg fryde mig over hele natten. Haha. smiley

• #5   17. feb 2011 Wow smiley

• #6   17. feb 2011 Hmm ja jeg kender desværre ikke så meget til fyn, men jeg kan i hvert fald fortælle dig at DK også kan have nogle fede naturoplevelser når det gælder modelfotografering (self ikke lige så overvældende som andre steder i EU) men Råbjerg Mile ved skagen er fx en stor sandklitte som kan byde på ørkentema, og så har vi jo mange steder med skov og nogle steder med kystlinjer med klipper, skrænter og små klippevægge (og hvis man får en ferie til Bornholm, kan man måske få fikset nogle regnskovsagtige billeder) og så er vi jo så heldige at have stranden 'lige ved siden af' smiley

• #7   17. feb 2011 Elsker dine S/H billeder. Det virker rigtig godt til billederne. dog synd du har cuttet hendes hage på første billede. Men ellers rigtig flotte.

Mvh - Frederikke

• #8   18. feb 2011 Det med hagen er der ikke så meget at gøre ved, desværre. smiley
    Har også selv Fyns Hoved i tankerne, når vejret bliver bedre. Så mangler jeg bare modeller, men der har jeg også et par i tankerne. smiley

• #9   18. feb 2011 Okay, det er jo skønt så smiley

• #10   18. feb 2011 Jep. smiley

• #11   19. feb 2011 Hvor er de gode søde!! du kan bare det der! smiley
    Du kan selvfølgelig bruge mig som du tit gør, men jeg lever bare ikke op til højden og den slags /:

• #12   19. feb 2011 Højden betyder ikke sååå super meget, når det er til for-sjov-billeder. Men vil også gerne have noget andet end Line, Line, Line, Line og Line billeder. smiley

Kommentér på:
Photoshoot (august)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce