{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

nogle der kan høre dyrene tale:-) {{forumTopicSubject}}

ja, er nysgerrig om der er nogen der kan kommunikere med dyr?
er selv så heldig at kunne.
så i dag da jeg skulle opereres, gik jeg ud til min hest og græd hos hende og spurgte om hun ville være der når jeg vågnede. hun satte hovedet helt ind til mit bryst så jeg kunne holde om hende, og så stod vi der. hun vidste godt jeg havde det skidt.
mine egne tanker overfuser min underbevidsthed, så jeg ikke altid kan høre dem ordentlig, men det skal jeg have lært at styre...
men idag, hvor jeg havde brug for det, sagde hun det nok skulle gå og hun vår sørme også ved mig, lige inden/da jeg blev vækket af narkosen.
det er dejligt, så jeg må ud og takke hende senere i aften:-)

ville bare dele det, og høre om andre er så heldig at kunne det:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogle der kan høre dyrene tale:-)
  • #2   10. feb 2011 hehe ja det letter lidt træningen, men alligevel ik, for gør man selv noget forkert så gør hesten det også:-) hehe...
    troede heller ik jeg kunne men kom så på kursus i det, og hun fortalte at alle kunne. nogle ser billeder, nogle kan mærke stemninger osv og nogle kan høre dem osv...

men det er jo en skøn ting:-)

• #3   10. feb 2011 Miza.
    når jeg skal på kursus igen, skal jeg have billeder med af dyr til at øve på. så er du interesseret vil jeg da gerne prøve at have et billede med:-)
    så skal man skrive spørgsmål til dyret osv, men det kan du høre mere om hvis det er:-) ved dog ikke lige hvornår igen jeg kommer til det:-)

• #4   10. feb 2011 Miza
    har lige ansøgt dig som ven så jeg kan finde dig når det er:-)

• #5   11. feb 2011 det er ganske rigtig,, det kan man ik komme udenom;-)
    men nu har jeg haft en til at "tale" med min hest gennem et billede. og eftersom hun fortalte ting som ingen aldre kunne vide om hende, end mig, og ordret kunne sige hvad jeg tit har visket min hest i øret. ja, så troede jeg altså på det. (gjorde jeg ikke før)
    og har nu været på kursus med hende, hvor vi selv skulle prøve. her fik jeg æren af en dejlig islænder og ud fra billedet af hende på en græsmark, kunne jeg alligevel beskrive hvordan hun boede, hvordan hendes bedste ven så ud osv osv.
    og ejeren bekræftede det bagefter. så måske kan det altså godt lade sig gøre:-)
    men hver sin overbevisning

• #6   11. feb 2011 du ser det jo i billeder, stemninger osv. men det er jo op til én selv hvad man tror på:-)

• #7   11. feb 2011 det lidt svært at forklare ja. hehe... men hende jeg har taget kursus ved, hun kunne. og jeg "hørte" forskellige stemmer efter hva dyr jeg prøve på. men ja, det jo derfor jeg gerne ville vide om andre havde "hørt" dem. hehe

• #8   11. feb 2011 jeg får mest billeder fra det dyr jeg "taler" med smiley

• #9   12. feb 2011 ja det er svært at forklare hvad det er der sker:-) men tit fornemmer jeg også bare tingene:-)
    men der er også mange forskellige måder jo:-)

Kommentér på:
nogle der kan høre dyrene tale:-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce