{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Kåring april 2011 {{forumTopicSubject}}

Hej miniature eksperter

Jeg er ny miniature ejer og vil gerne have kåret Silke (Pari Maluri).
Jeg kan se det er den 16. april men der står ikke hvor det er i landet, og tilmeldingen er tilbagetrukket.

Så kunne jeg også godt tænke mig at deltage i cups men der er heller ikke så meget info at finde på hjemmesiden DMHF.

Er der nogle 'hajer' i faget der kan gøre mig klogere smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kåring april 2011
  • #1   9. feb 2011 Kåringen bliver på fyn, og tror snart at tilmeldinger bliver lagt på, de er ved at blive opdateret.
    Ang cuppen, er der ikke fastlagt nogle datoer endnu, men du kan læse om cuppen fra sidste år på hjemmesiden. Så snart der er fastlagt datoer kommer de også på hjemmesiden. D. 24. september er der finalecup, for den skal holdes hos mig ( jeg bor på fyn ). Har du andre spørgsmål omkring cuppen, kan du skrive en pb til mig, jeg var med sidste år og blev nr 3 i samlet cup.

• #2   9. feb 2011 Cupudvalget holder møde i den kommende week-end, så mon ikke der snart ligger datoer for cuppen 2011 smiley :) smiley
    Vi venter spændt, for det skal vi bare være med til igen i 2011. Det var rigtig godt sidste år.
    Glæder mig til at hilse på dig til kåring d. 16. april smiley
    Vh. Gitte

• #3   9. feb 2011 wee...

tusind tak. så må jeg vist bare vænne mig til at være tålmodig...hehe!!

Jeg glæder mig rigtig meget til at være med både til kåring og forhåbentlig til flere cups - men det sidste afhænger nok lidt af beliggenhed da jeg er fra Haslev, Sjælland og ikke har trailer selv. Det bliver nok lidt dyrt at suse til Fyn og Jylland i tide og (u)tide... smiley

• #4   9. feb 2011 hunlegården>> der ligger en foreningen på lolland som også har med miniature a gøre foreningen hedder EAMH, det er dog ikke helt den samme som DMHF men ligner lidt, dette er blot den eupæriske miniature i stedet for den danske... der er flere fra sjælland der bruger denne forening da det er for dyrt i bro a kører til jylland/fyn som du selv skriver i tide og utide...

undskyld hvis du finder min henvendelse useriøs, blot et alternativ

• #5   9. feb 2011 @ Stald Lille T

Jeg er netop blevet gjort opmærksom på denne tak smiley

Men er min lille 'ikke amerikanske' udgave vel set i den mon? Hun er jo lidt shetlands pony lookalike...

• #6   10. feb 2011 Vi holder som sagt cup-møde på søndag smiley

Synes det er en rigtigt god idé at du vil være med, med hende smiley Det er sindsygt sjovt, og lærerigt!! smiley
    Jeg fik selv 2. pladsen sidste år smiley Men kamp til stregen fra 1. og 3. pladsen smiley

• #7   10. feb 2011 Ja det vil jeg rigtig gerne når jeg kan - skal man deltage i alle cups eller kan man godt vælge nogle af dem ud? Er de altid samme sted eller er det rundt om på Fyn og i Jylland?Der er vel ikke DMHF cups på Sjælland... smiley

Er der nogle regler for deltagelse i cups? Jeg er medlem af DMHF og hun er registreret miniature i forbundet - vi har i alt fald bordeaux pas og vaccinationer er passet til punkt og prikke

• #8   10. feb 2011 Man kan deltage de antal gange, som man har tid og lyst til. Dvs., at man kan deltage i en enkelt start, hvis det er det man har lyst til. Det udløser så en roset, hvis man bliver placeret i klassen. Men, hvis man vil gøre sig forhåbninger om at blive placeret øverst i den samlede cup, så er man nødt til at deltage i rigtig mange klasser smiley :) smiley
    Sidste år blev afdelingerne afholdt rundt i landet, og det var ikke samme sted hver gang.
    Der var planlagt en afdeling på Sjælland sidste år. Den blev dog flyttet til Fyn, fordi ingen fra Sjælland havde meldt sig til. Jeg formoder, at der igen i år bliver lagt en afdeling på Sjælland.
    Ja, der er regler for deltagelse. Se link:
    http://www.dmhf.dk/first.htm
    Håber du kan bruge mit svar smiley
    Vh. Gitte

• #9   10. feb 2011 @Gitte: TAK smiley

Som jeg læser det er vi godkendt til at deltage - så jeg ser frem til at vide mere om første afdeling... skriver i om det herinde når der er mere info om hvornår de starter op?

• #10   10. feb 2011 Det kan vi sagtens gøre smiley

• #11   10. feb 2011 Jeg er også med på opdateringsholdet smiley
    Vh. Gitte

• #12   10. feb 2011 SUPER - tusind tak smiley

Kommentér på:
Kåring april 2011

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce