Udstyr til hest og rytter

Udstyr til hest og rytter

Medlemmer: 483
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
1.428 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

OS trense OS trense

Jeg sparrer sammen til en OS venedig.
Men tænkte på hvordan OS trenserne er i str., for har hørt de er lidt store? smiley

Min pony, Ateza, bruger normalt cob. i trenser og grimer, og kan slet ikke klemmes ned i en str. pony. Men i str. cob skal kindstykkerne, som holder biddet, være spændt helt ind, for at biddet ikke hænger halvt ude af munden på hende.

Tror i at en str. cob vil blive for stor? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OS trense
  • #1   6. feb 2011 Hun skal have str. cob, men du kan hos OS godt bestille str. cob med pony-kindstykker. Det koster højest sandsynligt mere, men der er heller intet værd ved at have en trense man ikke kan bruge.

• #2   6. feb 2011 Okay, tak smiley
    Kan man købe dem som løsedele ellers, hvis jeg starter med bare at bestille trensen, og se om de nu passer?

-Hvad med deres pandebånd - hun har et lidt underligt hoved, og bruger midt imellem cob og full i pandebånd?

• #3   6. feb 2011 min hyp er en dv hoppe, godt nok har hun et lille hoved, men min os trense er en str cob.

• #4   6. feb 2011 Du skriver bare, at du skal have kindstykkerne i str. pony.
    Ellers kan du godt købe løsdele.
    Hvis du er i tvivl om pandebånd, så køb altid størrelsen over, ellers vil de kunne komme til at klemme ved ørene. Hvis det e de buede pandebånd du tnker på, vil de også blot komme til at bue endnu flottere hvis du vælger en stor størrelse. Har buede pandebånd i str. full og x-full til min pony med araber hoved, det er det pæneste smiley

• #5   6. feb 2011 Nej, skriver at hun normalt passer en alm. cob i trense og grime, men at kindstykkerne skal spændes helt op på en str. cob, for at de passer. Så hvis de er en normal cob, så passer de, men ellers kan det godt ske at de bliver for store smiley

Okay, jeg regner med at bestille fra Calevo - ved du hvordan det foregår, hvis man ønsker trense i str. cob, og pandebånd i str. full? smiley

• #6   6. feb 2011 De er meget normal i str., tror godt du kan bestille i str. cob.
    Ang. pandebånd, kan du skrive det i en mail til dem bagefter, at du skal bruge pandebåndet i str full, måske er der et felt der hedder Bemærkninger, ellers skriver du det bare bagefter.
    Da jeg bestilte ved Calevo, lavede jeg en fejl i bestillingen, det skrev jeg i en mail bagefter og det var de hurtige til at rette. Så du kan sikkert også bare sende en mail ang. forskellige størrelser.

• #7   6. feb 2011 Okay, mange tak smiley

• #8   6. feb 2011 jeg har jo min OS trense og den er str pony og beauty bruger pony i alt og det passer ham perfekt! smiley

• #9   6. feb 2011 Okay, så er det nok også en str. cob, at Ateza skal have smiley

Kommentér på:
OS trense

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce